
To właśnie główne źródło naszego problemu przez te zaworki spaliny wracają z powrotem do silnika. Odkręcamy 4 śruby 12mm śruby na każdym z zaworków.

tak to powinno wyglądać po ich zdjęciu. Czasami te otwory mogą być zapchane więc przeczyszczamy.

używamy tej części jako szablonu do wycięcia 2 podkładek najlepiej stalowych 1-2 mm. Miedź może zachodzić w reakcje a stal nie powinna.

Po wycięciu zakładamy je na blok silnika. I przykręcamy wszystko z powrotem i juz nigdy nie przejmujemy się tym systemem.
Można po jakims czasie sprawdzić stan zaślepek. Powinniście odczuć różnice przed i po zabiegu. Na angielskim forum nikt kto wykonał ta operacje nie zgłaszał żadnych problemów tylko same korzyści. UWAGA to instrukcja do silnika 4JG2 3,1 td silnik 3,0 ze względu na swoja skomplikowaną budowę może róznie na to zareagować. Ale też nie powinno byc problemów.
żródło : http://www.itocuk.co.uk/forums/viewtopi ... egr+valves