Wolniejsze przełożenia [3.1]

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez danti » 20 sty 2011, 17:07

strzelam ze tył...
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez uff » 20 sty 2011, 18:18

Tylko tył, używany przód od frontery 41/8 to koszt 450zł(zależy), łącznie wyszło by to 2000zł.
Założę temat na rajdach i zobaczymy jakie mają zdanie na temat robienia w Polsce, ile im wytrzymują (zawsze lepiej być ostrożnym), gdzie robili.
OPEL Monterey Extremalna Wyprawówka
http://www.youtube.com/user/UFFmonterey
Avatar użytkownika
uff
 
Posty: 234
Dołączył(a): 15 lis 2008, 00:24
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez danti » 25 sty 2011, 22:08

Uff. I jak opinie?:)

Możesz napisać wymiary koła i wałka?
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez uff » 25 sty 2011, 22:42

Koła i wałka niestety nie znalazłem czyli wymiarów na razie nie znam (spróbuje jeszcze raz poszukać). Dzięki pomocy kolegi z forum który mieszka w Islandii dowiedziałem się, że 5.38 przestali produkować :(
OPEL Monterey Extremalna Wyprawówka
http://www.youtube.com/user/UFFmonterey
Avatar użytkownika
uff
 
Posty: 234
Dołączył(a): 15 lis 2008, 00:24
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez danti » 25 sty 2011, 22:55

a pomysł dorobienia 5.12 ciagle aktualny?
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez uff » 25 sty 2011, 23:43

Pomysł tak trochę podupadł... niektórzy uważają że niema takiej firmy w Polsce co tak dokładnie zrobią przełożenia, w Polsce niema tak dokładnych maszyn. Części w moście muszą być zrobione najdokładniej, żadna firma nie chce dać gwarancji na dłuższej niż 6 miesięcy więc może być kicha z żywotnością. :(
OPEL Monterey Extremalna Wyprawówka
http://www.youtube.com/user/UFFmonterey
Avatar użytkownika
uff
 
Posty: 234
Dołączył(a): 15 lis 2008, 00:24
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez Jake » 26 mar 2018, 01:10

Jakies sukcesy po latach? Jakies informacje? :P
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez pocieszny » 26 mar 2018, 13:06

czyżby 3,1 był jednak za słaby? :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez Jake » 26 mar 2018, 14:35

pocieszny napisał(a):czyżby 3,1 był jednak za słaby? :)21

Na reduktorze jest w sam raz ;D
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez pocieszny » 26 mar 2018, 14:54

aaaa to po coś jednak reduktor w tym aucie jest :)21 :)2
a na poważnie jakie masz teraz przełożenia?
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez DeluxeOFF » 31 maja 2018, 18:20

Panowie, jak sprawa tych przełożeń 5.12, działane jest coś?
3.1 LTD Sport Wagon :lol:
DeluxeOFF
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17 wrz 2013, 13:49
Lokalizacja: Ciechanów

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez Dezy » 02 cze 2018, 12:22

Ostatni wątek z 2011 r. :)
Opel Monterey 3,2 v6 . 96 r.
Dezy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 sie 2017, 19:28
Lokalizacja: Rybnik

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

Postprzez DeluxeOFF » 05 cze 2018, 18:37

nadzieja umiera ostatnia ;)
3.1 LTD Sport Wagon :lol:
DeluxeOFF
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17 wrz 2013, 13:49
Lokalizacja: Ciechanów

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez Jake » 20 cze 2018, 21:15

pocieszny napisał(a):aaaa to po coś jednak reduktor w tym aucie jest :)21 :)2
a na poważnie jakie masz teraz przełożenia?

Standardowe dla diesla. 4,55.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez pocieszny » 22 cze 2018, 14:28

to niestety wiele nie poszalejesz,
w starych troopach było jeszcze 4,8, ale mało przekłądalne do modeli po FL
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez Jake » 24 cze 2018, 15:13

Jest niby magiczne 4,77, ale to troche bialy kruk.
Na codzien nie ma zle, auto jest zaskakujaco dynamiczne jak na swoja mase, rozmiar kol i niska moc klekota. Gorzej jak sie ciagnie na haku cos ciezkiego pod gore, wtedy niestety chcac niechacac gleboka redukcja niezbedna.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez pocieszny » 25 cze 2018, 17:33

To problem niskiego momentu obrotowego R4 klekotam nic nie poradzisz.
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wolniejsze przełożenia

Postprzez Jake » 26 cze 2018, 03:16

Mam swiadomosc ze silnik nie jest mocarny, lecz mimo to momentu obrotowego mu nie brakuje na nizszych przelozeniach ciagnie ladnie, problem pojawia sie z utrzymaniem wiekszej predkosci pod duza gore z obciazeniem. Nie ma tragedii, zwlaszcza odkad poprawilem nieszczelne polaczenie nadcisnienia z turbo na pompe, stal sie zwawszy, ale czuje roznice miedzy kołami 29" a 33". Zmiana przelozenia na wolniejsze skompensowałaby zmiane rozmiaru kół na wieksze. Ale nie latwo o takie dyfry.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez vico » 10 maja 2019, 21:01

U siebie wymieniłem silnik z 3,0 dti na 3,2 dohc.Wrażenia z jazdy pozytywne chociaż
Diesel po założeniu do niego instalacji gazowej był o niebo dynamiczniejszy niż obecna benzyna.Chciałbym Cię zapytać jakie masz przełożenia w mostach bo u mnie
obecnie wychodzi na to że gdyby był mocniejszy silnik to przy 5000 obrotów na piątce powinienem mieć z 300 kmh.Mam przełożenie 4,3.Czy są mosty o większym
przełożeniu tak około 4,88,Pozdrawiam.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez pocieszny » 10 maja 2019, 22:12

w nowszych masz tylko 1 przełożenie 4,3
w starszych było 4,3 i 4,5 a 4,88 to były w staruszkach kanciatych
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez vico » 10 maja 2019, 23:18

Pocieszny,dzieki za informację.Jakbys jeszcze mógł podac z jakimi silnikami stosowano 4,88.Pozdrawiam.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez pocieszny » 10 maja 2019, 23:55

vico napisał(a):Pocieszny,dzieki za informację.Jakbys jeszcze mógł podac z jakimi silnikami stosowano 4,88.Pozdrawiam.

niestety do nowych mostów nie zastosujesz tych przełorzeń, a w dziedulku są mosty dużo węższe niż w nowszych
ogólnie te 4,5 (chyba 4,55 dokładnie rzecz biorąc) miałem seryjnie w 3,2V6 przy zmianie na nowe mosty z przełorzeniem 4,3 była różnica ale nie jakaś powalająca, dopiero na 33 było czuć
na forum była gdzies rozpiska przełozeń
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez vico » 11 maja 2019, 09:09

Myślałem o przełożeniu samej główki mostu.Nie wiem tylko czy to jest ta sama konstrukcja mostu i czy półosie pasują na frezach.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez pocieszny » 12 maja 2019, 10:47

vico napisał(a):Myślałem o przełożeniu samej główki mostu.Nie wiem tylko czy to jest ta sama konstrukcja mostu i czy półosie pasują na frezach.

no przeca pisze już 3 raz że nie są kompatybilne z nowym :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: gruby remont 6vd1

Postprzez mcgiver » 12 maja 2019, 13:04

Pamiętam pocieszny jak pisałeś że lsd z dziadka pasuje do naszych mostów
Więc skoro lsd pasuje to otwarty kosz też
http://trooper4x4.pl/forum/viewtopic.ph ... 422#p53471
zresztą kupiłem takie lsd w perfekt stanie z dziadka i narazie lezy sobie na półce
pozatym mam też dodatkowy cały most z otwartym dyfrem i te satelity naprawdę są liche, i są tylko dwie a w lsd są cztery :roll: wiec nawet zajechane lsd jest lepsze niż otwarty dyfer
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron