Strona 1 z 5

Wolniejsze przełożenia [3.1]

PostNapisane: 14 sty 2011, 00:28
przez uff
Mam zamiar zmienić przełożenia w mostach (nie spieszy mi się) bo jednak przy większych i szerszych laczkach bez reduktora (33x12,5R15) jest trochę za słaby :( (głównie jedynka). Teraz mam chyba 4.55, ile dała by zmiana na 4.77, czy większe seryjnie były montowane :?:
Kiedyś widziałem gdzieś jak ktoś miał zamontowane chyba 5.38 za wielką wodą tylko gdzie dostać takie przełożenia :?:
Znalazłem takie na tył tylko nie mogę znaleźć do przodu :( :
(5.38) https://www.independent4x.com/merchantm ... cts_id=109
Czy ktoś orientuje się jakie największe seryjnie wstawiano :?:

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 14 sty 2011, 00:42
przez croochy
myślę żę trzeba by się uśmiechnąć do kolegów którzy przebywają w Islandii, bo tam przecież jeżdżą troopery na dużych oponach

wyszperałem coś takiego

http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic ... sc&start=0

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 15:56
przez uff
Dzięki za linka :)2 , cały wieczór szukałem tamtego tematu, szukałem nie w tym dziale...
Teraz tylko dowiedzieć się od/do czego te przednie przełożenie jest i gdzie to zakupić :?:

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 16:23
przez marcin75m1
Witam ,oryginalne najwolniejsze to 4,77 ,a te 5,39 to taki ala tunning i chyba pasuje do kół 35" ,pozdrawiam

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 16:36
przez uff
Dzięki, dobrze wiedzieć że najwolniejsze standardowe to 4.77 :D .
Czy ktoś spotkał się z 4.77, jeśli tak to proszę o informację w jakiej wersji, stawiam że będzie to w dieslach z automatem.
Jak by ktoś miał jakieś informacje o 5.38 lub 5.12 piszcie :)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 17:59
przez Wieża30
ja mam 4,77 i takie już były u mnie jak go kupiłem bo na 33'' ciąga jak skurwy... :shock: :D mam to odnotowane w tabliczce znamionowej

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 18:05
przez uff
A jaki silnik masz, skrzynię i na jaki region wypuszczony :?:
Potrzebna mi informacja w jakich szukać diesel benzyna, manual czy automat.
Niedługo będzie trochę dłubania/renowacji przy moim i chciałbym za 1 razem od razu zmienić przełożenia. :)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 18:40
przez danti
Wieża zdjęcie tab znamionowej wsadz ;)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 23:03
przez Wieża30
to anglik a w angli podobno wszystko pod klijeta robią :shock: ten rok 98 r powinien być TDS a u mnie zwkły TD i wszystko reszta jak w nowszej generacji podćiśnienia wszystko jest :shock:

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 15 sty 2011, 23:10
przez uff
Dzięki, zobaczymy jakie najwolniejsze znajdę, teraz mażą się Islandzkie 5.38 :)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 16 sty 2011, 00:35
przez uff
Skrót s7c mówi że masz 4,30 inaczej 43(zęby na kole talerzowym)/10(zębów na wałku atakującym)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 16 sty 2011, 15:03
przez marcin75m1
Witam ,4,77 były w 3.1 bez turbo ,i w troperach 2.8 lub 2.6 z oryginalnymi kołami 31" ,ja mam isuzu bighorn na automacie i mam 4.56, benzyny raczej 4.3 ,podobno gdzieś robią 4.77 nówki pisali na isuzu planet ,jak ktoś chce drążyc temat to znajdę to gdzie pisali i skąd zamawiali nowe 4.77 sam bym chętnie zanabył na przód i tył w rozsądnych $$$$ .

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 16 sty 2011, 15:10
przez uff
Na planetisuzu to zamawiają nawet nowe 5.12 z Tajlandii, tylko z kąd :?:
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic ... sc&start=0

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 17 sty 2011, 17:07
przez uff
Ciewe ile by kosztowało zrobienie 5.38 czyli 43/8 w Polsce gdyby zrobić jakieś grupowe zamówienie w jakiejś firmie, im więcej osób by się zebrało tym by to było tańsze :)21

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 17 sty 2011, 18:29
przez croochy
podoba mi się Twój tok rozumowania 8-)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 17 sty 2011, 20:20
przez uff
Znalazłem w internecie numer katalogowy 5.13 :)
Przód: 8972204000
Tył: 8972611710

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 17 sty 2011, 20:28
przez croochy
no dobra a gdzie można zamówić wg tego nr kat? :)21

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 17 sty 2011, 20:34
przez uff
Teoretycznie można zamówić w jakimś sklepie motoryzacyjnym, słyszałem że to tylko na Japonię i Tajlandię wypuszczali, cena pewnie też wysoka...
Link do forum gdzie znalazłem te informację:
http://www.4x4wire.com/forums/showflat. ... 812&page=0

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 00:58
przez skiczu
http://catalogs.departs.ru/isuzu/?st=50 ... x8bmk9PTAx
Nicht werstehen ;) ale tu chyba jest wszystko...

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 01:13
przez uff
Ja ja aber cennika niema ;)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 01:16
przez skiczu
Może trzeba się zalogować?

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 08:47
przez hassan
żadnej z tych części nie mają na magazynie :(
po wpisaniu vinu też nie wyświetla żadnych części.

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 11:02
przez skiczu
Szkoda bo może mielibyśmy dostęp do części blacharskich naszych starych parchów. A widziałeś pozostałe części? z całego katalogu?

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 11:46
przez uff
Przód z 5.13 to nie problem (do dostania w Polsce), lecz problemem jest dostać 5.13 do tylnego mostu :(
Jak ktoś znajdzie 5.13 do tylnego mostu lub 2 mosty z 5.38 niech da znać :)2

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 18:22
przez uff
Jutro będę dzwonić do firm produkujących takie rzeczy, zobaczymy ile kosztowało by wykonanie 5.12 do tylnego mostu.

Dlaczego 5.12 a nie 5.38 :?: :?: :?:
Bo przy 5.12 potrzeba aby wykonali przełożenia tylko tylnego mostu, przedni most od frontery 2.0 (jest taki sam jak w trooperze II/montereyu) ma standardowo (nie zawsze) 5.12 i kosztuje z 300-400zł ;)

Biorąc pod uwagę, że koszt przedniego mostu z 5.12 jest nieduży a koszt produkcji koła talerzowego i wałka atakującego do tylnego mostu będzie duży jak na 2 elementy może wyjść, że cena jak na najwolniejsze (trudne do zdobycia na świecie) przełożenia do Troopera może być dobra/przyzwoita :)2
Ile osób było by chętnych* na przełożenie 5.12 do tylnego mostu :?: :?: :?:
Im więcej osób tym wyjdzie taniej
:)2

* przełożenia zostały by wyprodukowane za jednym razem, następnego razu by nabyć takie rzadkie cudeńko nie będzie!!
Temat dla zainteresowanych: viewtopic.php?f=4&t=1173