Strona 2 z 5

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 19:15
przez danti
Ja poproszę :)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 19:33
przez croochy
info że przednie od froty pasują na 100% potwierdzone?

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 19:49
przez uff
Jest to ten sam most, w fronterze informacje na tabliczce są nawet takie same (trochę mi zajęło by na to wpaść) :)2 .
Arb też mówi że to te same mosty i wnętrzności http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/97/7442.html :)21

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 19:50
przez croochy
he he he he :twisted:

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 22:11
przez buli154
a morze wolniejszy reduktor :?:

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 22:21
przez croochy
reduktor zwalnia tylko w terenie, dalej mało mocy na dużych kołach na asfalcie i szutrach

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 22:41
przez uff
buli154 napisał(a):a morze wolniejszy reduktor :?:

Mam najwolniejszy 3:1 ze stanów ;) i wolniejsze przełożenie w mosty też mi się przydadzą :)2

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 22:47
przez buli154
wolniejsze masz całe przełożenie 2x4 też .

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 22:53
przez croochy
to pokaż mi taki reduktor do troopera

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 18 sty 2011, 23:17
przez uff
Gdybym chciał wolniejszy, zaje**ście wolny reduktor sklonował bym sobie dual reduktor i miał 7:1 na reduktorze lecz tyle akurat nie jest mi potrzebne ;)
http://mwior.com/forum/index.php?topic=493.0

Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Polsce!)

PostNapisane: 19 sty 2011, 10:24
przez uff
Będę dzwonić do firm produkujących koła zębate, zobaczymy ile kosztowało by wykonanie 5.12 do tylnego mostu.

Dlaczego 5.12 a nie 5.38 :?: :?: :?:
Bo przy 5.12 potrzeba aby wykonali przełożenia tylko tylnego mostu, przedni most od frontery 2.0 (jest taki sam jak w trooperze II/montereyu) ma standardowo (nie zawsze) 5.12 i kosztuje z 300-400zł ;)

Biorąc pod uwagę, że koszt przedniego mostu z 5.12 jest nieduży a koszt produkcji koła talerzowego i wałka atakującego do tylnego mostu będzie duży jak na 2 elementy może wyjść, że cena jak na najwolniejsze (trudne do zdobycia na świecie) przełożenia do Troopera może być dobra/przyzwoita :)2
Ile osób było by chętnych* na przełożenie 5.12 do tylnego mostu :?: :?: :?:
Im więcej osób tym wyjdzie taniej :)2

* przełożenia zostały by wyprodukowane za jednym razem, następnego razu by nabyć takie rzadkie cudeńko nie będzie!!
z gwarancją 6 miesięcy od producenta (tamtej firmy)

Cena przykładowa: (czekam jeszcze na odpowiedzi od innych firm)
Przy zamówieniu 1 kompletu 2000zł (górna granica)
Przy zamówieniu 4 kompletów schodzą do 1500zł (górna granica)
Im w więcej osób zamówimy tym to będzie tańsze :)2


Przykładowa cena przełożeńa 1:5.42 do tylnego mostu patrola Y60 to 2250zł
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/97/4182.html

Na chętnych czekam do 15 lutego

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 19 sty 2011, 10:26
przez uff
Dopisywać się do listy :!: :

1. Uff
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
itd.

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 19 sty 2011, 10:59
przez uff
Dla zainteresowanych kupnem 5.12 zrobiłem nowy temat:
viewtopic.php?f=4&t=1173

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 19 sty 2011, 15:02
przez croochy
Jaka firma to robi?

6 miesięcy troche krótki okres :roll:

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 19 sty 2011, 15:35
przez uff

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 19 sty 2011, 19:52
przez wojtekkk
we frotkach było raczej 5,13 a nie 5,12 a częściej spotykanym przy 2,0 jest 4.88--przy tym pierwszym trzeba się troche naszukać
z drugiej strony firma NN i daje tylko 6 miechów gwarancji

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 19 sty 2011, 20:37
przez uff
Frotki mają 41/8 czyli najdokładniej 5.125 w stanach zaokrąglają to do 5.12 a w Polsce do 5.13, zależy jak zaokrąglisz ;)
Ja chcę dorobić 41/8, jak jesteś zainteresowany to się wpisz na listę, a jak firma ci się nie podoba to znajdź inną gdzie dadzą dłuższą gwarancję, jest bardziej znana, gdzie nie wezmą więcej za produkt i pochwal się na forum ;)
Jak znajdziesz taką firmę masz u mnie piwo :)2 :)21

Pozdrawiam
Uff

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 01:41
przez pocieszny
byle by nie było tak jak z tymi do patroli :)3
za 3000 za komplet wytrzymywały pół roku :)21
szkoda że nie ma jak porównać i jest dość duże ryzyko a kasa nie mała

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 01:56
przez croochy
no własnie 6 miesięcy, to z moim zapędem mogę nie zdążyć założyć :)21

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 10:42
przez danti
UFF potrzebuje rysunków i wyrmiarów wałka i koła, znalazłem firmę w starachowicach, ale oni do kalkulacji potrzebują wymiarów. Znalazłbyś coś?

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 14:59
przez uff
Jak znajdę w garażu wałek atakujący i koło talerzowe (gdzieś mam luźne 41/10) to wyślę wymiary (nie będą one najdokładniejsze, do wycenienia powinno wystarczyć). Jeśli się wycenią i oferta będzie interesująca to mógłbym podesłać im je jako wzór do 41/8 :)

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 15:58
przez danti
no niestety trzeba im wysłać na wzór. Bez wymiarów nie chcą nawet orientacyjnie powiedziec jaki jest koszt.

http://www.nikor.pl

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 16:42
przez uff
Dzisiaj dzwoniłem do firmy (wcześniej kontakt e-mail) http://wznhydrober.com.pl/ofirmie.html i rozmawiałem o wykonaniu tego wolniejszego przełożenia z materiałów o zwiększonej wytrzymałości, ku mojemu zdziwieniu właściciel od razu zorientował się, że zapewne części te będą wykorzystywane do off-road'u :shock: (później dodałem że mają wytrzymywać opony 37" ;)i mocniejsze silniki), dowiedziałem się firma ta robiła już nie raz takie wolniejsze i wytrzymalsze od standardu przełożenia lecz do patroli i co jakiś czas mają na nie chętnych :)2 (rozmówca poinformował że codziennie zajmują się robieniem takich części od tirów po osobówki). Co do gwarancji nie chcieli dać dłuższej niż te pół roku ale gwarantują, że tego nie da się zajeździć i nikomu się tego nie udało uśmiercić :)2 Dowiedziałem się, że cena 1500zł za komplet przy zamówieniu 4 kompletów jest ceną maksymalną (nie miałem wymiarów i dlatego mówią że max tyle wyjdzie), na zrobienie będę musiał wysłać swoje jako wzór i wtedy dopiero dokładnie wycenią.

Po tej rozmowie ta firma przekonała mnie do siebie tym że głównie się zajmują produkcją części do mostów, rozmówca zna się na rzeczy (sam zaproponował wolniejsze przełożenia) i mają klientów na wolniejsze przełożenia do patroli :)2

Pozdrawiam
Uff

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 16:59
przez danti
No to ciekawe ile zejdą z ceny, a jeśli jest tak pewny, że nie da się ich zajeździć... to czemu nie da roku gwarancji ;)

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 16:59
przez croochy
1500 za przód i tył?