Strona 3 z 5

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 17:07
przez danti
strzelam ze tył...

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 20 sty 2011, 18:18
przez uff
Tylko tył, używany przód od frontery 41/8 to koszt 450zł(zależy), łącznie wyszło by to 2000zł.
Założę temat na rajdach i zobaczymy jakie mają zdanie na temat robienia w Polsce, ile im wytrzymują (zawsze lepiej być ostrożnym), gdzie robili.

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 25 sty 2011, 22:08
przez danti
Uff. I jak opinie?:)

Możesz napisać wymiary koła i wałka?

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 25 sty 2011, 22:42
przez uff
Koła i wałka niestety nie znalazłem czyli wymiarów na razie nie znam (spróbuje jeszcze raz poszukać). Dzięki pomocy kolegi z forum który mieszka w Islandii dowiedziałem się, że 5.38 przestali produkować :(

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 25 sty 2011, 22:55
przez danti
a pomysł dorobienia 5.12 ciagle aktualny?

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 25 sty 2011, 23:43
przez uff
Pomysł tak trochę podupadł... niektórzy uważają że niema takiej firmy w Polsce co tak dokładnie zrobią przełożenia, w Polsce niema tak dokładnych maszyn. Części w moście muszą być zrobione najdokładniej, żadna firma nie chce dać gwarancji na dłuższej niż 6 miesięcy więc może być kicha z żywotnością. :(

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 26 mar 2018, 01:10
przez Jake
Jakies sukcesy po latach? Jakies informacje? :P

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 26 mar 2018, 13:06
przez pocieszny
czyżby 3,1 był jednak za słaby? :)21

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 26 mar 2018, 14:35
przez Jake
pocieszny napisał(a):czyżby 3,1 był jednak za słaby? :)21

Na reduktorze jest w sam raz ;D

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 26 mar 2018, 14:54
przez pocieszny
aaaa to po coś jednak reduktor w tym aucie jest :)21 :)2
a na poważnie jakie masz teraz przełożenia?

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 31 maja 2018, 18:20
przez DeluxeOFF
Panowie, jak sprawa tych przełożeń 5.12, działane jest coś?

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 02 cze 2018, 12:22
przez Dezy
Ostatni wątek z 2011 r. :)

Re: Chętni na przełożenia 5.12 (jednorazowa produkcja w Pols

PostNapisane: 05 cze 2018, 18:37
przez DeluxeOFF
nadzieja umiera ostatnia ;)

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 20 cze 2018, 21:15
przez Jake
pocieszny napisał(a):aaaa to po coś jednak reduktor w tym aucie jest :)21 :)2
a na poważnie jakie masz teraz przełożenia?

Standardowe dla diesla. 4,55.

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 22 cze 2018, 14:28
przez pocieszny
to niestety wiele nie poszalejesz,
w starych troopach było jeszcze 4,8, ale mało przekłądalne do modeli po FL

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 24 cze 2018, 15:13
przez Jake
Jest niby magiczne 4,77, ale to troche bialy kruk.
Na codzien nie ma zle, auto jest zaskakujaco dynamiczne jak na swoja mase, rozmiar kol i niska moc klekota. Gorzej jak sie ciagnie na haku cos ciezkiego pod gore, wtedy niestety chcac niechacac gleboka redukcja niezbedna.

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 25 cze 2018, 17:33
przez pocieszny
To problem niskiego momentu obrotowego R4 klekotam nic nie poradzisz.

Re: Wolniejsze przełożenia

PostNapisane: 26 cze 2018, 03:16
przez Jake
Mam swiadomosc ze silnik nie jest mocarny, lecz mimo to momentu obrotowego mu nie brakuje na nizszych przelozeniach ciagnie ladnie, problem pojawia sie z utrzymaniem wiekszej predkosci pod duza gore z obciazeniem. Nie ma tragedii, zwlaszcza odkad poprawilem nieszczelne polaczenie nadcisnienia z turbo na pompe, stal sie zwawszy, ale czuje roznice miedzy kołami 29" a 33". Zmiana przelozenia na wolniejsze skompensowałaby zmiane rozmiaru kół na wieksze. Ale nie latwo o takie dyfry.

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 10 maja 2019, 21:01
przez vico
U siebie wymieniłem silnik z 3,0 dti na 3,2 dohc.Wrażenia z jazdy pozytywne chociaż
Diesel po założeniu do niego instalacji gazowej był o niebo dynamiczniejszy niż obecna benzyna.Chciałbym Cię zapytać jakie masz przełożenia w mostach bo u mnie
obecnie wychodzi na to że gdyby był mocniejszy silnik to przy 5000 obrotów na piątce powinienem mieć z 300 kmh.Mam przełożenie 4,3.Czy są mosty o większym
przełożeniu tak około 4,88,Pozdrawiam.

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 10 maja 2019, 22:12
przez pocieszny
w nowszych masz tylko 1 przełożenie 4,3
w starszych było 4,3 i 4,5 a 4,88 to były w staruszkach kanciatych

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 10 maja 2019, 23:18
przez vico
Pocieszny,dzieki za informację.Jakbys jeszcze mógł podac z jakimi silnikami stosowano 4,88.Pozdrawiam.

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 10 maja 2019, 23:55
przez pocieszny
vico napisał(a):Pocieszny,dzieki za informację.Jakbys jeszcze mógł podac z jakimi silnikami stosowano 4,88.Pozdrawiam.

niestety do nowych mostów nie zastosujesz tych przełorzeń, a w dziedulku są mosty dużo węższe niż w nowszych
ogólnie te 4,5 (chyba 4,55 dokładnie rzecz biorąc) miałem seryjnie w 3,2V6 przy zmianie na nowe mosty z przełorzeniem 4,3 była różnica ale nie jakaś powalająca, dopiero na 33 było czuć
na forum była gdzies rozpiska przełozeń

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 11 maja 2019, 09:09
przez vico
Myślałem o przełożeniu samej główki mostu.Nie wiem tylko czy to jest ta sama konstrukcja mostu i czy półosie pasują na frezach.

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 12 maja 2019, 10:47
przez pocieszny
vico napisał(a):Myślałem o przełożeniu samej główki mostu.Nie wiem tylko czy to jest ta sama konstrukcja mostu i czy półosie pasują na frezach.

no przeca pisze już 3 raz że nie są kompatybilne z nowym :)21

Re: gruby remont 6vd1

PostNapisane: 12 maja 2019, 13:04
przez mcgiver
Pamiętam pocieszny jak pisałeś że lsd z dziadka pasuje do naszych mostów
Więc skoro lsd pasuje to otwarty kosz też
http://trooper4x4.pl/forum/viewtopic.ph ... 422#p53471
zresztą kupiłem takie lsd w perfekt stanie z dziadka i narazie lezy sobie na półce
pozatym mam też dodatkowy cały most z otwartym dyfrem i te satelity naprawdę są liche, i są tylko dwie a w lsd są cztery :roll: wiec nawet zajechane lsd jest lepsze niż otwarty dyfer