wojtek1981 napisał(a): Dzisiaj zakładałem alarm
Pełny montaż - krańcówki, blokada, ultradźwięki - czy tylko tak, żeby działało?
Sam nie mogę się za to zabrać - wszystko przemyślane, a i tak w reklamówce leży od dwóch lat z braku warunków albo czasu. Jakbyś montował blokadę zapłonu, to zamiast tego lepiej zrób blokadę rozruchu na masie przekaźnika od rozrusznika. Jest to rozwiązanie stosowane w fabrycznym Anti-Thief. Bezpieczniejsze, gdyby chińska elektronika padła np. podczas wyprzedzania
Funkcje typu antynapad są nielegalne w UE. Pikanie przy otwieraniu i zamykaniu też nielegalne. Prealarm - nielegalne. Unia Europejska to taki absurdalny twór, w którym połowa społeczeństwa jest wyjęta spod prawa, a druga połowa to urzędnicy. Acha - wszelka krytyka UE - NIELEGALNE! (jest na to stosowny paragraf).
Przy okazji, jeśli komuś się przyda - czujnik wstrząsowy zwykle najlepiej zamontować blisko kolumny kierowniczej, albo innego konstrukcyjnego, dobrze usztywnionego elementu, który będzie dobrze przenosił drgania. Syrenkę alarmową montujemy tak, żeby dostęp do niej był jak najtrudniejszy. Z innych rzeczy, które przychodzą mi do głowy - lokalizacja centralki: na pewno nie w okolicy skrzynki bezpieczników. Tam najłatwiej się do niej dobrać. Słyszałem o przypadku "profesjonalnego montażu" po którym klient zmiażdżył sobie centralkę pedałem sprzęgła, która niczym nie przymocowana wypadła podczas jazdy na podłogę.