Szczerze mówić to ten rozrząd jest chyba jednym z najprostszych.Deczko to skompliowane... faktycznie tak cała procedura wygląda?
skiczu napisał(a):Z tym, że do wymiany paska nie trzeba tego odkręcać Odkręcasz tylko te 4 małe śrubki i obudowa zejdzie.
Szkoda, że od razu nie zacząłeś od tego. Troche ciężko robi się takie rzeczy bez narzędzi. Co do koła pasowego to pierd... uderz młotkiem. Tylko przez jakieś drewno cobyś nie porobił zadziorów bo pasek poleci. Jeśli masz odkręcone te małe śruby to koło trzyma się najwyżej na rdzy no i na małym kołnierzu. Możesz włożyć jakieś kliny między obudowę a koło ale to plastik więc raczej delikatnie. Jeśli odkręcisz centralną śrubę to też możesz mieć problem bo koło czasami ciężko zsunąć z wału.zaznaczam od razu że ściągaczy nie mam, tylko podstawowe narzędzia a całość operacji wykonuję pod blokiem
Jake napisał(a):....
Trzeba sie wyposazyc w silomierz sprezynowy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości