urwis1981 napisał(a):Jak chmura dymu z tylu to ktoras swieca nie grzeje. Najprostszy sposob sprawdzenia,bierzesz dlugi kawal kabla dotykasz plusa w aku. i drugim koncem dotykasz swiecy jak iskrzy to dziala a jak nie iskrzy to na 95% padla i do wymiany... mogl tez pasc kompyterek od swiec.
Tomkin napisał(a):A to nie jest od poduszki czasem?
piotr R napisał(a):Zapewne jakiś przekaźnik. Poproś kogoś by pobawił się kluczykiem a sam połóż rękę na tym ustrojstwie, zobaczysz jak pracuje. Bardzo się nagrzewa a świece pracują nie tylko w momencie rozruchu, dlatego jest na zewnątrz.
Mi w fabrycznym grzaniu przeszkadza tylko jedno - jeśli to prawda, co mi elektryk od alternatorów powiedział - po uruchomieniu podobno jeszcze nawet kilka minut świece trochę grzeją. To było w odpowiedzi na moje pytanie " dlaczego przez kilka minut po odpaleniu ładowanie jest niższe, potem nagle skacze do nominalnego?" Prawda czy fałsz?
A ten cały główny Contoler jest w gdzies za radiem??
Jakie zadanie ma speed sensor??
W którym miejscu silnika jest czujnik temperatury?
selwin napisał(a):Te dwa przekaźniki to nie będzie jeden który jest w puszce bezpieczników
w komorze silnika od pasażera a drugi jeden z trzech zamontowany zaraz koło
puszki z bezpiecznikami? Są tam trzy obok siebie.
Ten cały rezystor nie służy do obniżenia napięcia ? Na Allegro są można to kupić
- do innych aut.
Czy świece są zawsze na 12v?
Tomkin napisał(a):Wydaje mi się,że po uruchomieniu silnika świece grzeją jeszcze przez jakiś czas.Ja to widzę po wskaźniku napięcia.Chyba gdzieś na forum już to przerabialiśmy.
selwin napisał(a):To szeregowe połączeń świec coś mi nie pasuje. Plus do minusa, minus do plusa ...
świecą wykręcona w obudowę silnika czyli zawsze minus,wydaje się ze świece zawsze
rownolegle.
Na świecach przyvszerefowym byłby duzy spadek napięcia.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości