Jeżeli napęd był i znikł po wymianie przegubu to stawiam na spieprzony montaż przegubu. Jeżeli wszystko gra a jeden z przegubów jest dupnięty i ie przekazuje napędu to mechanizm różnicowy odłącza ten sprawny i daje wszystko na ten "walnięty" i nie kręci nic.
Tak więc sprawdzić przegub. Może nie wiesz co to są manualne sprzęgi kół i masz takowe? Jak zapodasz w kabinie napęd 4x4 a nie "zapniesz" na każdym z kół ręcznie sprzęgów to nie będzie na przedzie napędu.Więc na początek ustalić wypadałoby co masz w przednich kołach: manualne sprzęgi, automaty czy zabieraki. Wtedy dopiero można szukać przyczyn czegokolwiek. Jak możesz strzel fotkę jednego koła przedniego "z boku" żeby było widać co tam w środku piasty masz.
Znam dwa przypadki kiedy chłopacy kupili sobie pierwsze 4x4 z manualami właśnie i przez pierwszy tydzień/dwa opowiadali jak to w błocie i piachu zasuwali itp, że to super auta i dają radę, po czym okazywało się, że jeździli cały czas na tyle bo nie wiedzieli o ręcznie załączanych sprzęgach z przodu
I jak przesuwali wajchę na 4H i 4L i zapalała się kontrolka to byli pewni że mają napęd na 4
W Twoim przypadku (1997) obstawiam zabieraki i podciśnienia, czyli do sprawdzenia będą na początek węże i "rozdzielacze" powietrza.