Typy silników 3.2V6 SOHC / DOHC i różnice

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Typy silników 3.2V6 SOHC / DOHC i różnice

Postprzez Quentil » 04 mar 2015, 20:25

mcgiver napisał(a):... , ale akurat monterey , który tak do końca nie wiadomo czy jest oplem czy isuzu...

100% ISUZU Obrazek
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez argail75 » 05 mar 2015, 00:43

Nawet Frontera 3.2 V6 z 205 konnym silnikiem to ISUZU... różni się w sumie tylko detalami zewnętrznymi jak np. Frota ma koło na klapie Isuzu nie , blotniki są całe stalowe w ISUZU a we Frocie wykonczone plastikami. AAAAA i najwazniejsze ... napis na grilu z przodu OPEL/ISUZU :D i z tyłu Frontera / Rodeo
wewnątrz troszke deska na srodku i nie zwróciłem uwagi gdzie sie zalacza 4x4 w Isuzu takim bo we Frocie jest w guziczku po prawej stronie za manetką od wycieraczek.
Opel Frontera B 2000r 3.2 V6 Long PB/LPG Lift 3'' BFG MT 31''
argail75
 
Posty: 44
Dołączył(a): 18 maja 2013, 15:14
Lokalizacja: Łódź widzew

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez Quentil » 05 mar 2015, 01:07

Takie naszło mnie przemyślenie... fajne mamy autka Obrazek
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez pocieszny » 05 mar 2015, 18:09

frontera nie do końca ro samo co rodeo/amigo, niestety inne mosty (opel ma swoje, pasują zamiennie ale nie jet to to samo)
niestety już nie ma pełnego ocynku jak w montereyu/trooperze, zresztą trooper/monetery tylko do 98 roku to jest to samo, potem już inne fabryki, i trochę się jednak różnią, co nie oznacza że nei są zamienne :)2 ;)

a jak toyota wykupiła isuzu to się trooper skończył :)3
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez Quentil » 05 mar 2015, 18:55

Coś czuję, że podpadniesz Fronterowcom Obrazek
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez pocieszny » 06 mar 2015, 18:57

mam kilkunastu znajomych co mają froty :)21 więc mam praktykę :)21
ale niestety taka jest smutna prawda frota to nie roddeo/amigo tylko niemiecka wariacja na temat ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez argail75 » 06 mar 2015, 20:23

Czyli z mojej strony gaffa :( ......

I nikt się nie obrazi. Na Frocie nic takiego nie istnieje jeśli ludzie jeźdżą i sobie pomagają oraz jakoś łączy ich fajna pasja 4x4.
Opel Frontera B 2000r 3.2 V6 Long PB/LPG Lift 3'' BFG MT 31''
argail75
 
Posty: 44
Dołączył(a): 18 maja 2013, 15:14
Lokalizacja: Łódź widzew

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez Quentil » 06 mar 2015, 20:52

Bo w offie najważniejsze to dobra atmosfera i wspólna pasja Obrazek
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 09 mar 2015, 20:55

szukam danych technicznych do 6vd1 do 1998roku, nic nie mogę znależść konkretnego.
chodzi mi o cr, bore , stroke
do silnika od 1998 mam dane ale do starszego nie ma, gdzie znajde to info?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez 8P8C » 09 mar 2015, 22:13

Aluminum open-deck v6 24v
Pentroof combustion chamber
9.1:1 CR (may vary through the years)
SOHC and DOHC ('92-95). SOHC only ('96-97). SOHC and DOHC ('98-04)
6VD1 and 6VE1 share the same short-deck block from '92-97, and tall-deck block from '98-04
6VE1 uses a stroked crank, different pistons, 8-deg longer cam duration (same lift as 6VD1). Same rods assuming same year.
4-bolt mains with 2 additional bolts per main through the sides of the block
Cast crank
Forged rods with squirters
Coil-over-plug ignition
Supercharger kit available (Alpine)
6VD1 Bore x Stroke: 93.4 mm x 77 mm
6VE1 Bore x Stroke: 93.4 mm x 85 mm
'92-97 uses shorter con rod. 146mm
'98+ uses longer con rod. 152mm
Pre-'97 crankshaft CAS rings different then '98+
Oil pressure 57-80psi @ 3000rpm
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Compression Ratios:
'92 3.2L 9.3:1 DOHC&SOHC
'93-'96 3.2L 9.8:1 DOHC, 9.3:1 SOHC
'97-2000 3.2L 9.0:1 DOHC, 3.5L 9.1:1 DOHC
2001-2003 3.5L 9.1:1 DOHC
2004 3.2L 9.1:1 DOHC, 3.5L(GDI) 10.3:1 DOHC
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Block info:
'92-97
Shorter deck.
146mm rod.
Crank has 6.937" reluctor.

'98-04
Taller deck.
152mm rod.
Crank has 7.25" reluctor.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Connecting rod info:
'92-97
Length 5.748" (146mm) length
BE 2.244" (57mm)
BE width 0.858 (21.8mm)
SE .866 (22mm)
SE width 0.858 (21.8mm)

'98-04
Length 5.984" (152mm)
BE 2.244" (57mm)
BE width 0.858 (21.8mm)
SE .866 (22mm)
SE width 0.858 (21.8mm)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piston info:
3.677" (93.4mm) bore
1.327" (33.7058mm) Compression Height 3.2L
1.169" (29.6926mm) Compression Height 3.5L
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Crankshaft info:
'92-95
CAS forged into center of crank. 6-notch reluctor.

'96-97
CAS pressed onto center of crank. fully-notched 6.937" reluctor.

98-04
CAS pressed onto center of crank. fully-notched 7.250" reluctor.

Flywheel bolt pattern - 8 bolts. 74mm bolt circle. 50mm center bore.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Head Info:
92-95 SOHC and DOHC.
SOHC Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
DOHC Cam over mechanical bucket.
DOHC - Single pully for drive belt. Internal chain to interconnect the cams.

'96-97 SOHC only
Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
Belt drive cam.

'98-04 SOHC and DOHC
SOHC - Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
DOHC - Cam over mechanical bucket.
DOHC - Single pully for drive belt. Gear driven to cams.
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 10 mar 2015, 00:14

dzieki bardzo, o to mi chodziło.
zastanawiałem się skąd róznica w mocach w obu generacjach i juz chyba wiem
widzę tu pewne sprzeczne dane i niescisłosci , ale musze sobie to przetrawić na spokojnie, bo mój inglisz :roll: nie jest doskonały.


wow kute korby z natryskiem na denka tłoków ; ten silnik ma potencjał !
cr troche mała róznica by było prawie 30km róznicy w mocy wiec pewnie inne zmiany jeszcze są.
szkoda że mechanicznych zaworów nie mam tylko hydro liftery, bo wtedy mozna krecić wyżej.
Ostatnio edytowano 10 mar 2015, 00:36 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 21 sty 2018, 12:31

czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez freefly » 21 sty 2018, 22:52

mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??


3.2 DOHC to w zasadzie to samo co 3.5 DOHC. Te same głowice i pełna sama elektronika. Różnica tylko w pojemności. Luz zaworowy regulowany płytkami. Czujnik położenia wałka rozrządu z boku głowicy.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez pocieszny » 22 sty 2018, 08:47

no i DOHC zdarzały się na łańcuchu :)2 tyle że nie w terenówkach :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 22 sty 2018, 09:56

freefly napisał(a):
mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??


3.2 DOHC to w zasadzie to samo co 3.5 DOHC. Te same głowice i pełna sama elektronika. Różnica tylko w pojemności. Luz zaworowy regulowany płytkami. Czujnik położenia wałka rozrządu z boku głowicy.

chodzi mi o coś innego , mam na oku 6vd1(właściwie chyba 6VD1W) 3.2 produkowany na rynek amerykański , ale jeszcze nie mam pewności czy to jest DOHC bo nie mam wyraznych fotek. wiem że 3,5 litrówki (były chyba tylko DOHC) mają bardziej skomplikowaną elektronikę , ale czy 3,2 DOHC również?
zastanawiam się nad tym czy 3,2 DOHC będzie prawidłowo działał na wiązce i elektronice z SOHC i wydaje mi się że nie powinno być z tym problemu , w końcu ani w fazach rozrządu ani w całej mechanice nie zmienia się nic oprócz tego że głowice są sprawniejsze ,a generalnie czujnik połozenia wałka to czujnik korekcyjny i daje do ecu tylko dodatkowe informacje a nie główne.
jedyny problem który widzę to może być inny wieniec zębaty na wale.
SOHC 3.2 ma tylko 6 wrębów a ogladając wały z 3,5 od razu rzuca się w oczy wieniec z kilkudziesięcioma wrębami więc jesli elektronika we wszystkich DOHC jest podobna to wały też będą podobne wiec wtedy trzeba by zastosować wał z SOHC i po kłopocie.
mam nadzieję że piszę zrozumiale :)21 .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez freefly » 22 sty 2018, 10:23

mcgiver napisał(a):
freefly napisał(a):
mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??


3.2 DOHC to w zasadzie to samo co 3.5 DOHC. Te same głowice i pełna sama elektronika. Różnica tylko w pojemności. Luz zaworowy regulowany płytkami. Czujnik położenia wałka rozrządu z boku głowicy.

chodzi mi o coś innego , mam na oku 6vd1(właściwie chyba 6VD1W) 3.2 produkowany na rynek amerykański , ale jeszcze nie mam pewności czy to jest DOHC bo nie mam wyraznych fotek. wiem że 3,5 litrówki (były chyba tylko DOHC) mają bardziej skomplikowaną elektronikę , ale czy 3,2 DOHC również?
zastanawiam się nad tym czy 3,2 DOHC będzie prawidłowo działał na wiązce i elektronice z SOHC i wydaje mi się że nie powinno być z tym problemu , w końcu ani w fazach rozrządu ani w całej mechanice nie zmienia się nic oprócz tego że głowice są sprawniejsze ,a generalnie czujnik połozenia wałka to czujnik korekcyjny i daje do ecu tylko dodatkowe informacje a nie główne.
jedyny problem który widzę to może być inny wieniec zębaty na wale.
SOHC 3.2 ma tylko 6 wrębów a ogladając wały z 3,5 od razu rzuca się w oczy wieniec z kilkudziesięcioma wrębami więc jesli elektronika we wszystkich DOHC jest podobna to wały też będą podobne wiec wtedy trzeba by zastosować wał z SOHC i po kłopocie.
mam nadzieję że piszę zrozumiale :)21 .


3.2 i 3.5 od 1998 roku, (oba DOHC) to silniki diagnozowane przez Tech2. Ta sama ilość parametrów pracy (ponad 40) z takiej samej ilości czujników, te same kody błędów oraz ich ilość. Jedne i drugie miały dwie wersje sterowników. 8 bitowe i 16 bitowe.
Na rynek amerykański wypuszczono w 1992 roku 6vd1 DOHC. Ale nie wiedzić czemu po roku Isuzu wycofało się z tego pomysłu na rzecz SOHC.
Zresztą na samym dole na tej stronie modeli Isuzu sprzedawanych w USA masz manual DOHC z 1992 roku:
http://workshop-manuals.com/isuzu/

Czujnik położenia wałka rozrządu w DOHC od 1998 daje impulsy do zainicjowania sekwencyjnego wtrysku przez ECU i jest zsynchronizowany z czujnikiem położenia wału. Brak synchronizacji i silnik będzie kulał, bo jest to niezbędne do prawidłowego działania układu zapłonowego.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 22 sty 2018, 12:21

zdaje sobie sprawy że brak czujnika lub jego awaria w instalacji robi problem,
Dla tego własnie kombinuję postawienie tego na wiązce silnika z sohc , ponieważ spodziewam się że dohc będzie trudno pożenić z instalacją samochodu, a poza tym instalka w tym silniku spodziewam sie że jeśli nawet będzie to będzie w rozsypce , ale to sie dopiero okaże.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez vico » 22 sty 2018, 20:16

Właśnie teraz składam dohc który siądzie zamiast sohc.Podejrzewam że można go uruchomić na kompie z sochc . Jeden problem z kołem impulsowym na wale.
Ale do przejścia.Przełożyć je ze starego wału.Nie bawię się w to bo pasuje mi wtrysk sekwencyjny.Trochę mi szkoda że zarznąłem 3,0 diesla bo chodził fajnie
a po założeniu gazu to już rakieta.
Pozdrawiam.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 22 sty 2018, 20:26

no to widze że mamy podobne zapędy :)21 , pisałem o tym problemie kilka postów wcześniej , jednak koła impulsowego nie przełożysz, to jest monolit z wałem.
jedyne wyjście to podmiana wału z sohc zamiast tego w dohc, ewentualnie żeżba , ale w to bym się nie pchał , chyba że masz dobre zaplecze z obrabiarkami to mozna kombinować , ale wypadało by pużnej wał dać do wyważenia, aczkolwiek widze jeszcze inne wyjście co do koła impulsowego.....
z jakiego auta masz ten silnik ? to jest ten 195hp czy 205hp? masz fotki całego silnika z osprzetem ? cewki na deklach czy na podszybiu?
wypadało by chyba pod ten temat założyć osobny wątek , bo to jest bardzo interesujący temat , teraz tu brakuje moderatora żeby zrobił porządek :)21

Wydzielony osobny wątek :) - Jake
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez vico » 22 sty 2018, 21:41

Silnik z frontery B 205kM z cewkami na deklach.Zdjęcia nie zrobię bo silnik jest rozłozony w mak i wygląda jak kupa złomu.
Akurat wał mam do wymiany więc jutro spróbuję się dobrać do koła impulsowego,czy to jest monolit czy nie.Dam znać.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 22 sty 2018, 22:01

vico napisał(a):Silnik z frontery B 205kM z cewkami na deklach.Zdjęcia nie zrobię bo silnik jest rozłozony w mak i wygląda jak kupa złomu.
Akurat wał mam do wymiany więc jutro spróbuję się dobrać do koła impulsowego,czy to jest monolit czy nie.Dam znać.

myślałem że masz z jakiegoś silnika usa , ciekawe ile zeżby bedzie z tymi głowicami z froty .
Wał sohc jest monolitem z kołem , dohc nie macałem wiec nie wiem , tyle tylko co na fotkach w sieci widac.
ale i tak lepiej podmienić cały wał niz cos kombinowac, tylko że do tego lepiej mieć całe oba silniki z osprzetami zeby mozna było wybierać co potrzeba.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez vico » 22 sty 2018, 22:09

Za cały dohc obrócona standardowo panewką na pierwszym korbowodzie dałem 1000zł więc jeszcze nie tragedia.
vico
 
Posty: 67
Dołączył(a): 15 maja 2017, 08:44
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 22 sty 2018, 22:39

ja za cały silnik z osprzetem dałem 750zł , ale wał po panewce był krzywy więc trzeba było kupić inny i zrobić pierwszy szlif na korbach,
coprawda szlifierz powiedział że ten nowy wał jest taki ze mogło by być tak jak jest , ale wymusiłem na nim ze skoro ma jakiekolwiek wątpliwości to robimy szlif więc go zrobił na moje wyrażne życzenie bo lubię w tych tematach pewniki , a nie "może być"
wał 250 + szlif 200zł +korba 50zł + transporty 300zł = robią się koszty :)3 masakra :roll: pomijam oczywiscie, honowanie , nowe płaszczyzny pod uszczelki, panewki , pierścienie itd itp
za częściami jeżdzę w promieniu 300km na zachód, 100km na pólnoc i 100km na południe , ale zawsze tym olejożernym czołgiem :lol:
no ale już niedługo "olejożernym " ;)
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Diagnostyka silnika 3.2 V6 pomocy!!!

Postprzez mcgiver » 23 sty 2018, 21:41

u mnie temat niestety umarł narazie, silnik z hondy passport wersji usa 95rok niestety okazał sie że jest SOHC. ciekaw jestem co wyniknie u Cieie z tą hybrydą z głowicami DOHC z froty
vico napisał(a):Za cały dohc obrócona standardowo panewką na pierwszym korbowodzie dałem 1000zł więc jeszcze nie tragedia.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec


Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron