Strona 1 z 1

trooper gubi prad,

PostNapisane: 09 lis 2011, 22:49
przez allegroyell
witam,

trooper 1991, 4jb1

moj trooper gubi prad, badam go w ten sposob odlaczam kleme minusowa podlaczam do niej plus miernika a na minus akumulatora daje minus miernika i badam, na szeregowo podłączonym mierniku w stanie wylaczona stacyjka, mirnik pokazuje 0.17A , powinno byc chyba max 30 mA, zaden z bezpiecznikow ktore wylaczalem nie powoduje ze pobor pradu zmniejsza sie w trakcie obserwacji.
postoi 2 dni i po pradzie kompletnie, pobór jest tak duzy ze badam go na mierniku na 4 sekundy bo na fused pali bezpiecznik w moment
Moze ktos ma jakas rade

W monencie podlaczenia akumulatora przekaznik zamka centralnego robi klik, powinno tak byc?? jednak odlaczenie go nie powoduje spadku poboru pradu,
przekazniki tez wyłączam w trakcie badania i zaden po wyjęciu nie wpływa na spadek poboru

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 00:02
przez hassan
u mnie w momencie podłączenia żaden przekaźnik nie klika.

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 09:27
przez oko
ROzumiem, że masz 1 aku?
Taki upływ prądu to zdecydowanie za dużo. Po mojemu zacznij od sprawdzenia rozrusznika i alternatora. Dalej sprawdz instalacje od haka jeśli go masz. Jeśli to wyeliminujesz... potrzebne ci będzie szczeście by zlokalizować uszkodzenie (upływ prądu)

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 11:31
przez gumirek
allegroyell napisał(a):W monencie podlaczenia akumulatora przekaznik zamka centralnego robi klik, powinno tak byc??

Tym się nie przejmuj - to jest normalne. U mnie też klika. To elektronika - reaguje właściwie tylko przy stabilnym zasilaniu. Popieram Kolegę Oko - najpierw obwody nie zabezpieczone - rozrusznik i alternator lub wyposażenie dodatkowe jak np. wzmacniacz audio.

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 12:30
przez krystian83r
Co do centralnego to się nie przejmuj takie zjawisko występuje przy większości instalacji.
Co do prądu to może na szybko rozbierz klemę + i następnie pojedynczo sprawdź przewody na mierniku.
Wyjdzie Ci co tak kradnie. Czy rozrusznik, alternator czy coś ze skrzynki bezpieczników.
Najszybszy sposób wg mnie.
U mnie raz okazało się że zwiesił się rozrusznik a innym razem jakieś przekaźniki pod deską rozdzielczą klepały po podaniu masy.

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 16:59
przez allegroyell
na odłaczonym alternatorze i rozruszniku jest to samo, pozostaje chyba tylko załozyć hebel :lol:

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 18:37
przez Grafff
Zawsze można jeszce spróbować wyciagać bezpieczniki i przekaźniki ,może w ten sposób znajdzie się winowajaca

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 10 lis 2011, 20:09
przez allegroyell
robilem to, sprawdze jutro radio

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 14 lis 2011, 17:51
przez allegroyell
radio pobiera mi 0.17 A, a cala instalacja 14mA, tak wiec rozwiazano problem

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 15 lis 2011, 22:16
przez skiczu
No OK, ale co było?

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 16 lis 2011, 00:29
przez krystian83r
no do 1,7 A nie co brakuje :)
allegroyell napisał(a):radio pobiera mi 0.17 A, a cala instalacja 14mA, tak wiec rozwiazano problem


a dokładnie co pobierało resztę?

Re: trooper gubi prad,

PostNapisane: 29 lis 2011, 15:43
przez gazia
Witam mógł być to np, zegarek, alarm, a kolega napisał, główny pobór to radyjko, ponad 10x więcej niż pozostałe odbiorniki.
Pozdrawiam Gazela.