no raczej nie bedzie , tak że głupota nie będzie aż tak droga jak wyglądało na początkuJake napisał(a):To nie calkiem tak, jesli chodzi o wazne sprawy nie jestem dusigroszem, kwestia ze tania szpilka za 12zł przemnozona przez 24 sztuki daje kwote 288zł, 288zł ktore mozna wydac na naprawe czegos rozsadnego, nie zalowalbym na hamulce, amortyzatory, remont przekladni kierowniczej etc. Bo to bezpieczenstwo, komfort i pewnosc podczas jazdy. Ale wydac to po to zeby przywrocic cos do stanu pierwotnego przez to ze bylem zbyt glupi zeby chwile dluzej pomyslec to mi zal.
Dzieki, policze jutro dokładnie starty Na 23 jeszcze jest na tyle gwintu ze da sie nakretke nakrecic, jedna jest całkiem zniszczona. Z tych 23 chyba max. 4-5 sztuk wkreca sie tak jak powinna palcami. Reszta czyli 18-19 ma gwint przeciagniety na tyle ze trzeba jechac kluczem od samego poczatku.
Edit:
Znalazlem po 7zł
http://www.belniakoffroad.pl/1254,szpil ... dniej.html
Taniej to juz chyba nie będzie.
mcgiver napisał(a):jak ktoś nie ma czucia w rękach to sobie trzeba wziąć klucz dynamometryczny i ustawić 118Nm i nie ma problemu.
Tomkin napisał(a):Oponiarze też mają,można podjechać,ale ja wybiłem starą i mi dobrali identyczną.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości