Schemat komputera Monterey 3,2

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez pocieszny » 22 sty 2013, 00:12

jak rok temu wymieniłem sondę (nie do końca taką jak ma być) to na pół roku był spokój :)2 :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez Marcin9120 » 22 sty 2013, 08:49

Właśnie też się zastanawiam czy tego nie zrobić, tylko że nie mogę nigdzie znaleźć jaka tam ma być:( przekopałem już wszystko u siebie w sklepie i nigdzie niema info, gazownik mówi że teoretycznie sonda działa jak się podpiął... ale czy to prawda to nie wiem
6VD1+lpg 95rok.
Marcin9120
 
Posty: 251
Dołączył(a): 16 sie 2011, 08:22
Lokalizacja: Oława

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez Pawelw555 » 22 sty 2013, 11:39

W moim przypadku gdy podpinam sie interfejsem pod gaz to sonda pracuje idealnie, plynnie steruje mieszanka, po mocnym przygazowaniu szybko powraca do normalnego sterowania. Tak ze teoretycznie wyglada ze jest sprawna, tylko to spalanie powyzej 30L i dlawienie na benzynie. Ostatnio zaczal nawet ciezko zapalac na benzynie. Ja wymienilem juz sonde cztery razy, wymienilem silniczek krokowy, sprawdzilem map sensor, czujniki temperatury na bloku i na kolektorze, sprawdzilem TPS , wymienilem przewody zaplonowe, swiece i nadal nic to nie dalo. Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl w czym moze byc przyczyna ?
Monterey 3.2 V6 LTD
Pawelw555
 
Posty: 15
Dołączył(a): 07 sie 2011, 12:17

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez Marcin9120 » 22 sty 2013, 11:48

Mój jak jest całkiem zimny lub ma temp pracy odpala od strzała:) a jak tylko troche ostygnie to też mu ciężko...
6VD1+lpg 95rok.
Marcin9120
 
Posty: 251
Dołączył(a): 16 sie 2011, 08:22
Lokalizacja: Oława

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez pocieszny » 22 sty 2013, 12:26

problemów nie mam z odpalaniem pali od strzała w każdych warunkach, to że sonda zmienia zakres napięcia nie znaczy, że robi to dobrze, istotne sa zakresy oporu i napięć, w teorii każda sonda powinna działaś dobrze...ale nie do końca tak jest, przy okazji u nas występowało kilka rozwiązań z sondą lambda, w zależności czy auto było z katalizatorem czy bez mogło mieć 1 lub 2 sondy nowe potrafią mieć nawet 4,
u mnie problem jest tylko przy rozgrzewaniu silnika, wydaje się że sonda daje sygnał liniowy, i trzeba utrafić gazem w pkt żeby nie szarpało :)21
poza tym działa 0-1 czyli albo pełny but albo delikatne dodawanie "głaskanie" gazu :)21 dzieje się tylko podczas rozgrzewania silnika, na zimnym zupełnie jest OK i po rozgrzaniu też, wydaje się że problem dotyczy benzyny, ale LPG włącza mi się przy 60 stopniach więc już po problemie w zasadzie :)21
jak będzie ciut cieplej to sie za to wezmę, bo na razie nie mam zapału ;) pali normalnie więc tragedii nie ma :roll:
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez Marcin9120 » 28 sty 2013, 12:52

Spalanie sprawdzone, w jeździe po górach na 100 wziął 17litrów przy kołach 265/75 czyli nie jest źle chyba:)
6VD1+lpg 95rok.
Marcin9120
 
Posty: 251
Dołączył(a): 16 sie 2011, 08:22
Lokalizacja: Oława

Re: Schemat komputera Monterey 3,2

Postprzez SantaLam » 23 gru 2019, 15:15

Panowie, mode wiedzieć jaka byla jest przyczyna? U mnie jest dokladnie tak samo.

Przy pelnym bucie muli, trzeba odpuscic troche gaz i wtedy do 5,5tys idzie.
kopci na benzynie jak zaczyna mulic, na gazie czuc niedopalony.

Jak sie zapali Check Engine - wszystko wraca perfekcyjnie do normy.
SantaLam
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 wrz 2019, 23:20

Poprzednia strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości

cron