Strona 1 z 1

Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 17 lip 2012, 16:56
przez mario_gdynia
Witam serdecznie,ostatni czasy troche przeciążyłem auto i wjeżdżając w dołek za bardzo ugiął sie prawy drążek skrętny i prawa strona auta mi siadła o 2cm. Mogę podkręcić drążek,aby wyrównać wysokość,ale co dalej przy następnym podobnym "wypadku"? Oglądałem słynne ironman-y,niby wzmocnione i dłuższe,ale ponoć auto i tak siada po pewnym czasie.
Czy ewentualnie można dopasować od innego auta drążki skrętne,aby auto trzymało wysokość i ewentualnei uzyskać lift o około 5cm więcej niż seria? Od mechaników słyszałem,że w jakimś Nissanie,koleś miał przełożone od niewielkiego Iveco dostawczego 8-) .Ktoś już może przerabiał ten temat? Lub raz jeszcze wypowie sie na temat Ironów? lub ma na sprzedaż używki,o ile faktycznie są godne założenia.

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 17 lip 2012, 17:15
przez blublu1
Wydaje mi sie , że IM są grubsze ale napewno nie są dłuższe .

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 17 lip 2012, 19:36
przez mario_gdynia
Na jednej z aukcji allegro,napisano,że dłuższe od fabrycznych i grubsze :) Chociaż na moje oko,długość musi być taka sama. Z jednej strony na dzień dzisiejszy wyrzucić 1000zł na drążki troche by zabolało budżet domowy. Sprawdzałem jak sie ma sprawa z pickupami isuzu(tam muszą być chyba bardziej wytrzymalsze ze względu na dopuszczalne obciążenie) ,ale jedyne co pasuje to średnica DR 30mm,pod względem długości są krótsze. Monterey ma chyba katalogowo 1220mm, a pickupy Isuzu 1137mm,obojętnie czy Campo,czy D-max.

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 08:56
przez pocieszny
ze wszytkich drążków najlepsze są oryginalne :)2 żadne tam HD ani inne na których się auto wozem drabiniastym robi :)3
oryginalne drążki i mocne sztywne amortyzatory :)2

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 10:19
przez Serg
pocieszny napisał(a):ze wszytkich drążków najlepsze są oryginalne :)2 żadne tam HD ani inne na których się auto wozem drabiniastym robi :)3
oryginalne drążki i mocne sztywne amortyzatory :)2

Zgadzam się ale jeśli nie masz nadmiarowych opon i nie podkręconych drążków to oryginalne jak najbardziej.
Jeśli posiada się nadwymiarowe opony, z przodu zderzak, podkręcone drążki to nawet te oryginalne siadają.
Zastanawiałem się nad IronManem ale zdecydowałem że odłoże i zamówie https://www.independent4x.com/merchantm ... ucts_id=86

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 12:32
przez mario_gdynia
Zestaw konkret.Siedząc w nocy przed kompem i szukając jakiegoś rozwiązania na anglojęzycznych stronach zza oceau,widziałęm zmodernizowane zawieszenie w Trooperze, z przodu z tego co ugryzłem z angielskiego to drążki podkręcone i zamontowane -dospawane kątowniki do wachaczy i dołożone amorki,celem chyba usztywnienia ruchu tych drążków przy nagłym wysileniu,może i nie głupie.Ale czy zabawa cenowo nie przekroczy wartości samych dobrych drążków?

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 13:38
przez pocieszny
33x12,5 opona MT do tego auto dźwignięte około 3 cale, stalowy zderzak z przodu
na oryginalnych drążkach tym zestawem zamieniam na opony 32x11 AT na org drążkach i dobrych amotach zrobiłem już 90kkm ;) nic nie pada nic nie siada, a komfort jest bardzo dobry :)2

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 14:50
przez Serg
Nowy jeden drążek od łopla kosztuje około 1k ;)
Kupić używany to loteria

Re: Problem drążków skrętnych...jakieś mocniejsze?

PostNapisane: 18 lip 2012, 15:13
przez pocieszny
mam 4 swoje ;) więc nie marudze :)21