Benzyna 3.2 przełożenia skrzyni biegów, tylniego mostu
Napisane: 31 lip 2012, 07:06
Witam was serdecznie,wyjaśnie po krótce moje zapytanie.Jest amerykaniec Chevrolet 4x4 bez silnika i skrzyni,reduktor zewnętrzny jest. Chciałbym wpakować do niego "europejski" silnik wraz ze skrzynią,nawet automatem Pytanie,jak sie mają przełożenia w samych skrzyniach biegów z aut terenowych (opel monterey) do przełożeń w porównaniu z osobowymi autami? Biore pod uwage z możliwość zaadoptowania silnika 3.0 V6 z omegi wraz ze skrzynią. Teraz mnie poprawcie: Czy osobowa skrzynia biegów,ma tzw dłuższe biegi niż terenowa? Czy poprostu mosty i ich przełożenie mają wpływ na mniejszą prędkość na każdym z biegów? Prosze o podanie też wartości przełożeń w montku, jak dokopie sie w necie do danych z chevroleta,będe wiedział na czym stoje. Kiedyś,kiedyś bawiłem sie Omegą,gdzie zmieniało sie tylni most, o innym przełożeniu. Nie osiągała max prędkości,lecz zbierała sie lepiej do 100km/h