Strona 1 z 1

smarownice

PostNapisane: 30 sie 2012, 22:26
przez Tomkin
No właśnie,chciałem przesmarować przedni wał,a tu ni ma kalamitki.Jest tylko na samym wale,ale na krzyżaku już nie.WHY!!!!!!! :cry: Nawet nie ma miejsca po niej,a tak chciałem sobie coś posmarować :lol:

Re: smarownice

PostNapisane: 31 sie 2012, 08:11
przez wojtekkk
bywa i tak

Re: smarownice

PostNapisane: 31 sie 2012, 09:21
przez kris_N
To jak już będziesz kiedyś wymieniał to zwróć uwagę żeby kupić takie ze smarowniczkami. U mnie też tak było ;)

Re: smarownice

PostNapisane: 01 wrz 2012, 13:07
przez marcin75m1
Witam ,w oryginale w przednim wale nie ma na krzyżakach kalamitek ,nie jeździ się cały czas 4x4 ,pozdrawiam.

Re: smarownice

PostNapisane: 01 wrz 2012, 14:46
przez Tomkin
No,ja to rozumiem,ale w końcu wał tak,czy inaczej się kręci i występują na nim opory tarcia.No,ale jeżeli japońce są tacy mądrzy,to ja się nie stawiam,tym bardziej,że żadnych luzów ,ani stuków nie mam :)21

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 01:37
przez marcin75m1
niekoniecznie się kręci

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 11:01
przez ułan
A ja słyszałem, że kalamitki są od góry i trzeba ściągać wał, żeby przesmarować :)21

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 14:12
przez Tomkin
Przy automatycznych sprzęgach się kręci,przy manualach nie wiem,ale chyba też.

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 18:33
przez mikusien
Jak przednie sprzegi sa rozpiete, to wal sie nie kreci, wogolenic sie nie kreci, oprocz kól :lol:

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 19:03
przez wojtekkk
Tomkin napisał(a):Przy automatycznych sprzęgach się kręci,przy manualach nie wiem,ale chyba też.

jezeli skrzynia jest w pozycji 2h to bez wzgledu na fakt czy sprzęgiełka są automatyczne czy manualne wał przedni powinien być nieruchomy. jezeli jest inaczej to albo sprzęgiełka trzymają albo skrzynia redukcyjna cos nie halo--ale raczej pierwszy wariant

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 19:25
przez Tomkin
No,to muszę podziękować pewnemu gościowi w Bydgoszczy,jeśli to prawda :evil: :twisted: Na zdrowy rozum to tak powinno być,ale zawierzyłem "fachowcowi"k....wa.

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 19:51
przez croochy
w tym aucie, zęby rozwalić krzyżaki na przednim wale to trzeba by tylko na nim jeździć. Ten wał jest praktycznie nieruchomy ze względu na to jak zawieszony jest most do ramy i zakres pracy skrzyni biegów na poduszce

Re: smarownice

PostNapisane: 02 wrz 2012, 20:51
przez PiotrR
croochy napisał(a):w tym aucie, zęby rozwalić krzyżaki na przednim wale to trzeba by tylko na nim jeździć. Ten wał jest praktycznie nieruchomy ze względu na to jak zawieszony jest most do ramy i zakres pracy skrzyni biegów na poduszce

Niestety nie są wieczne. Wymieniłem w czerwcu 2011 i już są luzy. Na zapiętym przodzie jakieś 4 tyś km po szutrach i parę rajdów. Po czarnym sprzęgiełka rozłączam.

Re: smarownice

PostNapisane: 03 wrz 2012, 10:50
przez Tomkin
Wystarczyło odpalić auto i pokręcić wałem.Wszystko gra :oops: Mieliście rację

Re: smarownice

PostNapisane: 06 wrz 2012, 01:32
przez skiczu
Tomkin napisał(a):No,to muszę podziękować pewnemu gościowi w Bydgoszczy,jeśli to prawda :evil: :twisted: Na zdrowy rozum to tak powinno być,ale zawierzyłem "fachowcowi"k....wa.

Jeżeli to ten sam serwis na który wszyscy narzekają to co tu wiela gdybać... bierz młotek gumowy (najlepiej bezodrzutowy) i dawajjjj... :)21

Re: smarownice

PostNapisane: 06 wrz 2012, 13:22
przez Tomkin
To ten.Aż się dziwię,że to auto jeździ bezproblemowo :lol: