a ja wręcz odwrotnie powiem
dzięki Bogu za to że
-mamy IFS
-tył na sprężynie
-najmocniejszy cywilny IFS na rynku (nie dotyczy najnowszych
)
ze względu na IFS masz krótką skrzynie i krótki wał przedni co owocuje długim tylnym, brak konieczności kombinowania z wałami przy lifcie (nie trzeba opuszczać ,podwójnych krzyżaków wkładać, wydłużać albo skracać wahaczy, stosować mimośrodów albo dropboxów, ani nic)
podkręcenie na drążkach zajmuje pare minut
komfort i wygoda nieporównywalne do 2 sztywnych mostów
wytrzymałość montkowego IFSa jest większa niż sztywnych mostów w dychotece czy jeepach
kulturalna prędkość przelotowa dzięki temu to 110-120km/h a nie 80
zjeździłem troche i autami z SASem i z IFSem i na dalszy wyjazd nie biore już Patrola, tylko monciaka