Strona 1 z 1

trooper 3,2 v6

PostNapisane: 12 paź 2012, 22:13
przez daro
Witam kupiłem troopera i mam problem bo go ciągle zalewa. Mianowicie jeśli jest zimny to nie ma problemu, jazda zaczyna się przy rozgrzanym silniku kiedy go zgaszę i próbuje ponownie zapalić to jest problem żeby załapał a jeśli się uda to go dusi przy ruszaniu jest to automat B+G wymieniłem świece, kable i dalej nic. Jest problem z podłączeniem tej jednostki do kompa bo nikt nie ma programy do tej jednostki, auto długo nie jeździło ja nim przyjechałem 250 km na trasie dało się jeździć problem zaczął się w mieście PROSZĘ O POMOC

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 13 paź 2012, 11:05
przez wojtekkk
jakby za bogata mieszanka-może więc na początek czujnik temperatury pracy silnika

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 13 paź 2012, 15:52
przez 8P8C
Odlacz akumulator na 3 minuty... i podlacz ponownie... zoabcz jak bedzie jezdzil po tej operacji...
Jaka masz instalacje gazowa ??? ktorej generacji??

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 13 paź 2012, 20:37
przez daro
Witam czujnik był przyrdzewiały został wymieniony. Mechanik podsuną jeszcze propozycję podmiany wtrysków na nowe ale nie wiem czy jest sens ? Co do instalacji jest to sekwencja i tyle na razie wiem. Dziękuje za wskazówki musimy teraz go poskładać i zobaczymy jaki jest efekt . może ktoś jeszcze podpowie do czego służą dwa czarne przyciski koło lewarka od biegów po lewej stronie, jest to automat. POZDRAWIAM

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 14 paź 2012, 21:52
przez pocieszny
jak go zalewa to prędzej problembędzie w sondize lambda, przy padniętej lub źle podpiętej taki jest objaw właśnie,

który rocznik tego troopa?
ogólnie przed 95 to do kompa nie podepniesz bo nie ma co podpinać :)21
a jeśli chodzi o sonde to zależy jaką masz wersje silnika z katalizatorem czy bez któ¶y rocznik i czy 1 czy 2 sztuki :)21

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 14 paź 2012, 22:16
przez boqdan
daro napisał(a):. może ktoś jeszcze podpowie do czego służą dwa czarne przyciski koło lewarka od biegów po lewej stronie, jest to automat. POZDRAWIAM


Przyciski to :Power i Winter Drive,co do sondy to weż orginał bo ja wymieniłem (takie same objawy) na uniwersalną to pochodził ładnie 2 dni :shock:

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 14 paź 2012, 23:37
przez pocieszny
znacz że kupiłeś jakiś szit ;) dobry Bosch albo NGK nie są złe tylko trzeba kupić o odpowiednim numerze,
aa jeszcze jedna rzecz to, że w wiązce masz 4 kable na przykład nie oznacza że nie możesz mieć sądy 3 przewodowej :)21 najczęstszy błąd przy sądzie lambda ;)
ale to zależy co masz bo są 3 lub 4 przewodowe w zależności od wersji silnika :)2

Re: trooper 3,2 v6

PostNapisane: 15 paź 2012, 21:37
przez daro
Witam rocznik auta to 92 koleś który z nim walczy stwierdzi że sonda jest dobra , a ile jest nie wiem. Orientuje się ktoś ile kosztują wtryski do tego silnika bo koleś wynalazł jakieś ponoć za 500 płn za sztukę