Co poszło nie tak? 3.1TD :(

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Co poszło nie tak? 3.1TD :(

Postprzez benny82 » 21 paź 2012, 12:17

Witam! Panowie mam wielki problem.... Silnik po złożeniu na nowych tulejach i pierścieniach (wszystko nominał) pochodził jakieś pół godziny i zrobiły się przedmuchy dołem. Tak teraz wygląda w środku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57f ... d539a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a15 ... aa614.html
wszystkie płyny były zalane, ciśnienie oleju ok. Jakieś pomysły?
benny82

Re: Co poszło nie tak? 3.1TD :(

Postprzez krystian83r » 21 paź 2012, 12:51

Nie jestem mechanikiem ale wygląda to tak jak by pierścienie były w złej kolejności założone, albo chodził jakiś czas na sucho.
Ale tak jak pisałem - nie jestem znawcą w tym temacie i niech wypowiedzą się mądrzejsi :)
Pozdrawiam
Krystian - Trooper 2.2 TD 1986 :)2

"Off Road to sztuka wyrzucania pieniędzy w błoto"
krystian83r

Postprzez benny82 » 21 paź 2012, 13:07

Pierścienie są różnej grubości, jedynie mogą być założone do góry nogami
benny82

Postprzez pocieszny » 21 paź 2012, 16:07

a jakie ciśnienie sprężania przed remontem?
może naleło wykonać szlif i nadwymiar dać? jak miały luz to sobie szlif same zrobiły
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny

Postprzez miras7 » 21 paź 2012, 17:38

A silnik był poskładany "na mokro" czy na sucho? Wszystkie elementy powinny być w montażu zlane olejem, po to, żeby pierwsze ruchy tłoka nie były na sucho. Jeśli było zrobione dobrze, to nie mam więcej pomysłów.
miras7

Postprzez benny82 » 21 paź 2012, 19:02