Różnice między autami. Czyli jakie auto wybrać?
Napisane: 22 lut 2013, 00:27
Witam...
Biorę pod uwagę zakup auta z diesel-em. Albo 3.1 albo 3.0.
Zdążyłem się już zapoznać z Waszymi negatywnymi opiniami o silniku 3.0
mimo to chcę Was zapytać o parę szczegółów.
1/
Czy fabrycznie auta w nowej kaście (tej takiej pozaokrąglanej) wychodziły także z silnikiem 3.1? Czy te nowe miały tylko silniki 3.0?
A taki przykład to przekładka: http://otomoto.pl/opel-monterey-3-1tdi-stan-bdb-klima-alu-C23825123.html
2/
Czy w 3.0 problemem jest silnik czy jego osprzęt?
- Jeśli problemem jest osprzęt to co konkretnie jest problemem? Czy inwestując raz a dobrze można problemów się pozbyć?
- Jeśli problemem jest silnik to o co dokładnie chodzi?
3/
Czy w tych egzemplarzach które mają załączany przedni napęd wajchą (nie guzikiem) można załączyć 4H w czasie jazdy czy tylko po zatrzymaniu?
4/
Czy jeśli kupię egzemplarz bez relingów dachowych to czy ich dokupienie oraz zamontowanie będzie problemowe.
Jeśli chodzi o zamontowanie to czy auta bez relingów są przygotowane na domontowanie relingów.
Nie chodzi mi tutaj o jakieś relingi-zmoty tylko o oryginały tak jak w poniższym egzemplarzu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3050019426
No to na razie tyle.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Biorę pod uwagę zakup auta z diesel-em. Albo 3.1 albo 3.0.
Zdążyłem się już zapoznać z Waszymi negatywnymi opiniami o silniku 3.0
mimo to chcę Was zapytać o parę szczegółów.
1/
Czy fabrycznie auta w nowej kaście (tej takiej pozaokrąglanej) wychodziły także z silnikiem 3.1? Czy te nowe miały tylko silniki 3.0?
A taki przykład to przekładka: http://otomoto.pl/opel-monterey-3-1tdi-stan-bdb-klima-alu-C23825123.html
2/
Czy w 3.0 problemem jest silnik czy jego osprzęt?
- Jeśli problemem jest osprzęt to co konkretnie jest problemem? Czy inwestując raz a dobrze można problemów się pozbyć?
- Jeśli problemem jest silnik to o co dokładnie chodzi?
3/
Czy w tych egzemplarzach które mają załączany przedni napęd wajchą (nie guzikiem) można załączyć 4H w czasie jazdy czy tylko po zatrzymaniu?
4/
Czy jeśli kupię egzemplarz bez relingów dachowych to czy ich dokupienie oraz zamontowanie będzie problemowe.
Jeśli chodzi o zamontowanie to czy auta bez relingów są przygotowane na domontowanie relingów.
Nie chodzi mi tutaj o jakieś relingi-zmoty tylko o oryginały tak jak w poniższym egzemplarzu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3050019426
No to na razie tyle.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.