Herflick napisał(a):Mój "fachowiec" wymienił mi krzyżak z przodu.... dokręcił na jedną śrubę.... nie wiem czy dobrze włożył wał z powrotem .. da się to jakoś sprawdzić?
Wał rusza się nadal... na krzyżaku tym bardziej tylnym poza tym ta guma stabilizująca z metalami w środku jest cała popękana (gdzie ją dostać? jak to się nazywa)?
Jakieś jeszcze może sugestie? wyważanie? blisko Łodzi?
Na początek pytanie, może głupie, ale... koła są na pewno dobrze wyważone?
Druga sprawa. Jeśli są luzy na krzyżakach, to trzeba krzyżaki wymienić. Jeśli krzyżaki zostały wymienione na odpowiednie, nowe i tak jak trzeba, a luz jest nadal, to znaczy, że widełki wału są wywalone (i mechanik tego nie zauważył...
).
Jeśli jest luz na wielowypuście to regeneracja lub wymiana wału.
Wyważać jest sens i możliwość jeśli wał nie ma luzów.
Jedyne znane mi miejsce gdzie takie rzeczy robią dobrze (i nie tanio
) to Wałbrzych. Obsługują również wysyłkowo.
A jeszcze, o jaką "gumę z metalami w środku" chodzi???