Strona 1 z 1

turbo i podciśnienie

PostNapisane: 25 paź 2013, 12:03
przez danti
Dobra pytanie mam :P

Jakie powinno być ciśnienie doładowania w tsy1 TD? tak oryginalnie, standardowo. Mniej więcej :P

Drugie pytanie: gdzie wpiąć się z czujnikiem doładowania? takim tuningowym :P Najlepiej poproszę zdjęcie ze strzałką :P

Trzecie pytanie: Jakie powinno być podciśnienie w układzie, w tsy1 TD :P ? Czy w całym układzie podciśnienie powinno być jednakowe?

To tylu, dzięki stawiam piwo za każdą odpowiedź :P

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 08:27
przez koluniu
danti napisał(a):Dobra pytanie mam :P

Jakie powinno być ciśnienie doładowania w tsy1 TD? tak oryginalnie, standardowo. Mniej więcej :P

Drugie pytanie: gdzie wpiąć się z czujnikiem doładowania? takim tuningowym :P Najlepiej poproszę zdjęcie ze strzałką :P

Trzecie pytanie: Jakie powinno być podciśnienie w układzie, w tsy1 TD :P ? Czy w całym układzie podciśnienie powinno być jednakowe?

To tylu, dzięki stawiam piwo za każdą odpowiedź :P

O! A potem że wątroba itd,itp! :)21 :lol:

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 08:46
przez danti
koluniu napisał(a):O! A potem że wątroba itd,itp! :)21 :lol:


Ciebie struję bimbrem, zobaczysz :P

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 20:37
przez koluniu
Naprawdę myślisz że mnie, da się czymś struć??!! zwłaszcza alkoholowym??!! :)21 ;) :lol:

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 21:32
przez piotrck
a dla nie pijących , to jaka nagroda ?

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 21:45
przez koluniu
Dla nie pijacych to kara! :)21

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 26 paź 2013, 23:13
przez danti
piotrck napisał(a):a dla nie pijących , to jaka nagroda ?


piwo bezalkoholowe :P

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 27 paź 2013, 22:11
przez piotrck
danti napisał(a):
piotrck napisał(a):a dla nie pijących , to jaka nagroda ?


piwo bezalkoholowe :P


to już widzę las rąk z odpowiedziami :)21

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 27 paź 2013, 22:18
przez danti
Podnoszę stawkę :P

Bimber stawiam :D

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 28 paź 2013, 13:08
przez gołąb stanisław
no skoro bimber to zmienia postać rzeczy..........

ad 1-rhb5 koło 0.8 rhf5 1 mniej wiecej -zalezy od wydechu lub jego braku

ad2-to zależy;jak chcesz znajomkom pokazac jak ci zajebiscie wiatrak dmucha to na trójniku przy upustowym......a jak chcesz wiedziec co faktycznie dostaje silnik to na kolektorze,np w miejscu zaslepionego egr

ad 3??????? podcisnienie na rurze ssącej czy waku?

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 28 paź 2013, 20:27
przez danti
ad 1: czyli od 08 do 1? wydech przelotowy

ad 2: zależy mi na wskazaniu ile dostaje silnik, możesz pokazać na jakimś zdjęciu lub coś takiego... ?

ad 3: podciśnienie WAKU, gdziekolwiek w układ się wpiąć? w całym układzie powinny być takie same wartości?

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 28 paź 2013, 22:39
przez PiotrR
A no wreście rozumiem :geek: chcesz podpiąć podciśnienie pod turbo żeby lepiej dawało :twisted:

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 29 paź 2013, 09:22
przez danti
piotr R napisał(a):A no wreście rozumiem :geek: chcesz podpiąć podciśnienie pod turbo żeby lepiej dawało :twisted:


Rozgryzłeś mnie :oops:

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 29 paź 2013, 10:02
przez gołąb stanisław
1-zakładając oczywiscie ze koło kompresji jest jeszcze całe :)21
2-niestety nie dysponuje zdjęciami ,lecz wydaje mi sie ze miejsce na kolektorze ssącym w miejscu zajmowanym dawniej przez zawór egr bedzie idealne...(oczywiscie bron boze nie insynuuje wywalenia egiera.bo pszczólki,mrówki ,i insza swołocz moze byc potencjalnie niezadowolona,a ekoterrorysci wkurwieni)
3-prawdopodobnie po to jest akumulator podcisnienia........gdziekolwiek za nim ,byle na rozsądnie dużym przekroju......

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 29 paź 2013, 10:06
przez danti
gołąb stanisław napisał(a):1-zakładając oczywiscie ze koło kompresji jest jeszcze całe :)21


plan jest taki, żeby to sprawdzić...

gołąb stanisław napisał(a):2-niestety nie dysponuje zdjęciami ,lecz wydaje mi sie ze miejsce na kolektorze ssącym w miejscu zajmowanym dawniej przez zawór egr bedzie idealne...(oczywiscie bron boze nie insynuuje wywalenia egiera.bo pszczólki,mrówki ,i insza swołocz moze byc potencjalnie niezadowolona,a ekoterrorysci wkurwieni)


EGR zaślepiony...

gołąb stanisław napisał(a):3-prawdopodobnie po to jest akumulator podcisnienia........gdziekolwiek za nim ,byle na rozsądnie dużym przekroju......


OK, to coś znajdę :)

Dzięki.

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 29 paź 2013, 16:16
przez wojtekkk
a mozna cos wiecej po co, na co i co to daje

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 29 paź 2013, 21:02
przez danti
wojtekkk napisał(a):a mozna cos wiecej po co, na co i co to daje


śliczne wskaźniki znalazłem, takie podświetlane, jak stare zegarki casio na rękę :P
A poważnie: zakładam wskaźniki tego, czego do końca nie jestem pewien czy działają jak trzeba. voltomierz, podciśnienie i turbo.

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 30 paź 2013, 22:21
przez gołąb stanisław
i wtedy bedziesz wiedział że masz strasznego laga w dole............

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 30 paź 2013, 22:34
przez danti
Wtedy będę wiedział dlaczego mam laga :P

Bimberek dla CIebie :)

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 30 paź 2013, 22:41
przez gołąb stanisław
dzieki.....po wychyleniu moze mnie oswieci jak zrobic coby nie było ..........mam nawet pewną teorie jak .......

Re: turbo i podciśnienie

PostNapisane: 30 paź 2013, 22:46
przez danti
co zrobić ;)? i gdzie wysłać :D