Załączanie przedniego mostu - shift on the fly
Napisane: 14 gru 2009, 11:00
Witam.
Czy ktoś mógłby wyjaśnić, co to jest i jak działa "shift on the fly", bo trochę się pogubiłem? Zwłaszcza byłbym wdzięczny za informacje co jest zapinane/odpinane i gdzie oraz czy różnica jest tylko w moście/piastach, czy też w skrzyni biegów. Z tego, co wyczytałem montek z SOF pozbawiony jest sprzęgiełek, piasty są spięte na stałe. Czy to znaczy, że przedni most pracuje zawsze, niezaleznie od załączonego napędu?
Może dobrym pomysłem byłoby zgromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje na ten temat...
Pozdrawiam.
Tarrin
Czy ktoś mógłby wyjaśnić, co to jest i jak działa "shift on the fly", bo trochę się pogubiłem? Zwłaszcza byłbym wdzięczny za informacje co jest zapinane/odpinane i gdzie oraz czy różnica jest tylko w moście/piastach, czy też w skrzyni biegów. Z tego, co wyczytałem montek z SOF pozbawiony jest sprzęgiełek, piasty są spięte na stałe. Czy to znaczy, że przedni most pracuje zawsze, niezaleznie od załączonego napędu?
Może dobrym pomysłem byłoby zgromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje na ten temat...
Pozdrawiam.
Tarrin