Strona 1 z 1
Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
10 mar 2014, 21:40
przez frendzel
Po sobotnim Babskim Rajdzie urwała mi się rura wydechowa - tuż za tłumikiem w okolicach mostu. Nie przeszkadza mi to zupełnie nawet myślałem tak zostawic ale teraz dmucha mi na most i bak - i właśnie tu pojawia się pytanie czy długośc rury ma znaczenie i czy można tak zostawic czy raczej pospawac to tak jak było?
Silnik 3,1
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
11 mar 2014, 09:33
przez blublu1
U mnie kończy się przed tylnym mostem . Jeżdżę tak już 2 lata i nic się nie dzieje . Rure tylko wywiń w dół co by dmuchała na ziemie i tyle .
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
11 mar 2014, 10:05
przez frendzel
No własnie u mnie kończy się dokładnie w tym miejscu. dzięki za odpowidź
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
16 mar 2014, 15:42
przez pshall
a nie ida spaliny do srodka w czasie posotoju na wlaczonym silniku ???
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
16 mar 2014, 16:24
przez frendzel
ze spalinami w srodku niema zadnego problemu, ja bardziej się martwiłem że mogą ciepłe spaliny dmuchac na zbiornik
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
16 mar 2014, 20:22
przez PiotrR
Ciepłe spaliny potrafią uszkodzić powłokę zabezpieczającą podwożę . Nie wielki przedmuch nawet przyjemny dla ucha skutecznie zdezintegrował mi spory kawałek tej powłoki.
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
16 mar 2014, 20:39
przez blublu1
U mnie nic się nie dzieje , trzeba tylko wywinąć wydech w dół . Spalin nie czuć w środku , pod warunkiem oczywiście ,że rura jest szczelna a nie jak sito .
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
19 mar 2014, 17:47
przez piotrck
u mnie przypaliło wykładzinę pod nogami pasażera jak zrobiła się nieszczelność w elastycznym łączniku wydechu
Re: Czy długośc ma znaczenie?
Napisane:
10 kwi 2014, 18:09
przez forester
blublu1 napisał(a):U mnie kończy się przed tylnym mostem . Jeżdżę tak już 2 lata i nic się nie dzieje . Rure tylko wywiń w dół co by dmuchała na ziemie i tyle .
Ja mam tak samo zrobione już 2-3 lata i wszystko ok.
Odcięte za tłumikiem i dospawana krótka, wygięta w dół rurka.