Strona 1 z 1

lift budy

PostNapisane: 20 gru 2009, 19:56
przez pafel
Czy ktoś z kolegów podnosił budę w montku?
Ciekawi mnie ile można podnieść bez przedłużania przewodów od paliwa, chłodnicy, hamulców...
Jak wygląda zprawa z lewarkami od biegów i reduktora.
No i jakiej średnicy dystanse, śruby.
Czy jest do wszystkiego ładny dostęp?

Założyłem koła od starego troopka - 10,50"/15" z ET -30, strasznie wystają za bude (po 5 cm) i ocierają się o błotniki - narazie z przodu więc pomyślałem że body lift zrobię o jakieś 4 cm.

Re: lift budy

PostNapisane: 20 gru 2009, 20:15
przez Wieża30
witam wiem że o dwa cale morzesz podnieść bude bez przedłużania niczego .Dostęp jest dobry do śrub tylko mogą być problemy z odkręceniem ale pewnie dasz radę .

Re: lift budy

PostNapisane: 22 gru 2009, 23:25
przez jaro
A podkręcałeś zawiechę na drążkach? można o jakieś 2-3".

Re: lift budy

PostNapisane: 27 gru 2009, 14:01
przez Wieża30
no tak możesz a tył dajesz w srodek sprężyny od daewo tico przód i masz wysokiego troopa czy montera :!:

Re: lift budy

PostNapisane: 28 gru 2009, 19:32
przez pafel
troche boję się podkręcać dążki żeby nie zrobił sie twardy jak taczka. Wykonałem taki manewr w starym troopie ('89) i podskakiwał na asfalcie jak piłka.
Wieża - testowłeś manewr ze sprężynami od tico?
Ciekawe jak ma się to do twardości auta?

Re: lift budy

PostNapisane: 29 gru 2009, 20:27
przez jaro
Ja podkręciłem przód o ok. 6 cm, a na tył dałem sprężyny z pospringu +2" i nic złego się nie działo. Auto na asfalcie i w terenie /czasem trudnym/ sprawuje się dobrze. Sprężyny się nie uleżały, a czasem załaduję tył auta na maksa. I jeżdżę tak już dwa lata.

3.1 LTD

Re: lift budy

PostNapisane: 30 gru 2009, 22:28
przez pafel
Czy w pospringu mają gotowe takie sprężyny, czy robią pod zamówienie?