Strona 1 z 1

automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 08:08
przez pawel126
Zakładając że chciałbym holować montka w automacie to jak polączona jest skrzynia automat z reduktorem? W jednym zespole jak w manualu czy inaczej?
Odpiece tylnego wału to chwila gorzej z przednim bo dojcie gorsze, a może lepiej rozpiąć na piastach. Przy okazji w 3,5 v6 ten automat ma 4 czy 5 biegów?

Re: automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 09:54
przez pocieszny
w 1 zespole, nie ma N na reduktorze masz N w automacie, najlepszy sposób to motylek i odkręcić tylny wał :)2

Re: automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 10:05
przez pawel126
Do motylka nie mam dostępu,ale chce ewentualnie holować na sztywnym holu - solidna rura z jednej zaczep na hak z drugiej chyba oczko do haka w zderzaku do ramy?

Re: automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 11:43
przez pocieszny
jeśli nie działa silnik nie możesz holować na sznurku (masz wspomaganie hamulców i kierownicy)
jeśli chcesz holować na seryjnym zaczepie to nie da rady, w montku jest hak z przodu nie oczko, więc przy hamowaniu hol po prostu spadnie (zabezpieczenie nie wytrzyma 2 ton nacisku)
więc tak po prawdzie zostaje laweta albo motylek, jeśli to ma być bezpieczne i zgodne ze sztuką :)21

Re: automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 12:01
przez pawel126
Myślałem żeby dorobić taki zaczep żeby wykorzystać ten hak. Albo go odkręcę i założę oczko przykręcane. Mogę dorobić przy moim tylko pytanie czy w 3 serii jest taki sam jak w 2 ?
Z lawetą odpada bo Montek za dużo waży... i jeszcze jakieś viatole... ech.

Re: automat holowanie

PostNapisane: 17 lip 2014, 12:14
przez pocieszny
tak jest identyczne, rama w tym miejscu się niczym nie różni :)2
jedyne różnice między 2i3 serią ( a tak po prawdzie 3 i 4 bo stary kanciak miał 2 :)21 ) są w miejscu śrub mocujących skrzynie/reduktor reszta jest taka sama :)2

jeśli zamontujesz oczko (spokojnie można przykręcić na 3 śruby :)2 ) będziesz mógł legalnie i w spokoju ducha targać go na sztywnym holu :)2