Sekwencja LPG - gdzie najlepiej wiercić dysze?

Chciałbym zapytać Kolegów jeżdżących zgazowanym 6VD1 w którym miejscu kolektora mają wkręcone dysze wtryskiwaczy LPG?
1. Dysze w górnym kolektorze - wadą może okazać się duża odległość od zaworów dolotowych i wypełnienie dużej objętości kolektora gazem. Z kolei montaż byłby dużo łatwiejszy, mniej rozkręcania, a rozwiązanie jest dość estetyczne.
2. Dysze "gdzieś" w dolnym kolektorze - na pewno bliżej dolotu, ale osie dysz będą raczej prostopadle względem przepływu w kolektorze. Dość skomplikowany kształt tej części bardzo utrudnia nawiercenie otworów w regularnym szyku. Cieńsza ścianka niż w górnym kolektorze. Trudny dostęp do dysz w razie usterki.
Moje wątpliwości ilustruje poniższy przekrój. Rozwiązanie 1) powoduje bardzo długą drogę przepływu gazu, ale wiercąc w kolanku górnego kolektora dysze można skierować osiowo. Natomiast wtryskiwacze benzyny są umieszczone bardzo nisko - w ich okolicy będzie trudno wykonać otwory zgodnie z rozwiązaniem 2).
Najkorzystniejszym rozwiązaniem wydaje mi się wkręcenie dysz w dolnym kolektorze po jego wewnętrznej stronie - naprzeciw dysz benzyny. Nie wiem jednak czy jest to wykonalne i sensowne, dlatego zwracam się do Was z prośbą o napisanie jak to jest rozwiązane w Waszych montkach i jak Wam się sprawdza w praktyce.
1. Dysze w górnym kolektorze - wadą może okazać się duża odległość od zaworów dolotowych i wypełnienie dużej objętości kolektora gazem. Z kolei montaż byłby dużo łatwiejszy, mniej rozkręcania, a rozwiązanie jest dość estetyczne.
2. Dysze "gdzieś" w dolnym kolektorze - na pewno bliżej dolotu, ale osie dysz będą raczej prostopadle względem przepływu w kolektorze. Dość skomplikowany kształt tej części bardzo utrudnia nawiercenie otworów w regularnym szyku. Cieńsza ścianka niż w górnym kolektorze. Trudny dostęp do dysz w razie usterki.
Moje wątpliwości ilustruje poniższy przekrój. Rozwiązanie 1) powoduje bardzo długą drogę przepływu gazu, ale wiercąc w kolanku górnego kolektora dysze można skierować osiowo. Natomiast wtryskiwacze benzyny są umieszczone bardzo nisko - w ich okolicy będzie trudno wykonać otwory zgodnie z rozwiązaniem 2).
Najkorzystniejszym rozwiązaniem wydaje mi się wkręcenie dysz w dolnym kolektorze po jego wewnętrznej stronie - naprzeciw dysz benzyny. Nie wiem jednak czy jest to wykonalne i sensowne, dlatego zwracam się do Was z prośbą o napisanie jak to jest rozwiązane w Waszych montkach i jak Wam się sprawdza w praktyce.