norka1955 napisał(a):proszę o opis działania napędów w montrey'u
LUCYFER napisał(a):No i co najważniejsze na zapiętych nie jeździmy po asfalcie...
wojtekkk napisał(a):zwiezłych powierzchniach
danti napisał(a):wojtekkk napisał(a):zwiezłych powierzchniach
Stary! Elokwentnie Ci to wyszło
Zwięzłych = z dobrą przyczepnością
virus napisał(a):Dziękuje wszystkim za (zwięzłe )odpowiedzi
czyli reasumując :
1) sprawdzając napędy przy zakupie najlepiej zjechać z asfaltu(trawa, bloto, piach)
2) 2H używamy do normalnej jazdy po asfalcie
4H w trudnych warunkach pogodowych (śnieg szklanka, błotnista droga)
czy ulewne deszcze po asfalcie , szutrowa droga też?
jedziemy na tym przełożeniu tylko na niskich obrotach (do 2500 obr ??)
4L reduktor używamy wjeżdżając w teren, wracając na drogi utwardzone przerzucamy dźwignie np na 2 H i cofamy wypinając napedy
Chyba wszystko zrozumiałem poprawnie wielkie dzięki za pomoc!!!
mnie to zainspirowało do wstawienia szyberdachu2H możesz i na szutrach
wojtekkk napisał(a):mnie to zainspirowało do wstawienia szyberdachu2H możesz i na szutrach
wojtekkk napisał(a):i tak i nie
a dokładniej - możesz o ile napędy juz wcześniej zapiałeś - pierwsze zapięcie z 2h na 4 h na postoju - dalej jadąc mozesz spokojnie zmieniać 4h/.2h/4h - mozesz to czynić tak długo aż nie zmienisz kierunku kół w pozycji 2h bo to zaskutkuje rozpięciem automatów - jasne?????
pocieszny napisał(a):tak, niszczysz sprzęgiełka
wcześniej czy później padną
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości