Pietrek napisał(a):A czy ma to związek z tym, że nie reagował na pedał gazu ? i pracował nie równo raz min. większe obroty potem mniejsze na wolnych ?
Pietrek napisał(a):Czyli, że sam tego nie rozbiorę ? Dlaczego ten czujnik tak wariuję on się przycina, że raz silnik zaskoczy raz nie ? I dlaczego nie reaguje na pedał gazu nie kiedy ?
Bez znajomości budowy tego silnika i sposobu jego działania, ciężko Ci będzie rozkminić co się dzieje.
Masz egzemplarz z najgorszego okresu. Sądząc po przebiegu, to częściej stał w serwisie niż jeździł. Było wiele akcji serwisowych dla tych silników. Od wadliwych wtryskiwaczy, wadliwe uszczelnienia obsad, wadliwe okablowanie wtryskiwaczy jak również okablowanie potencjometru położenia przepustnicy, wadliwe turbiny, oraz wady instalacji elektrycznej (wadliwe mocowanie masy). Wady ujawniające się nawet po 100 tys km, a nawet po 200. Nie wiesz czy było coś w tym konkretnym egzemplarzu wymieniane w ramach tych akcji, jak również nie wiesz co może się zepsuć z rzeczy objętych tymi akcjami.
Przyczyn objawów o których piszesz może kilka. Może wyszła wada okablowania wtryskiwaczy, padł czujnik ciśnienia oleju na listwie, przycina się zawór ciśnienia oleju na pompie olejowej wysokiego ciśnienia, zapowietrza się układ paliwowy i kilka innych.
3.0 2000r.