da się ale to niestety proste nie jest i ludzie tzepią na tym kasę.
tez szukam sterownika bez imo mimo ze mam imo , (ciekawie wyszło

)
generalnie Imobilizer w sterowniku silnika współpracuje z modułem w kabinie poprzez obręcz kodujaca przy stacyjce.
jesli uda sie z układanki wyeliminować(czytaj zmostkować) moduł w kabinie to wtedy sterownik silnika nieposiadający immobilisera pozwoli na odpalenie silnika.
w bmw tak przynajmniej to wygląda i mam nadzieje że w isuzu podobnie , bo tez chce kupić ster bez immo i spróbować go zaimpplementowac do mojego czołga , tak w razie czego.
w moim kabrio jak wkładałem zmodzony silnik ze sterownikiem innej generacji to też musiałem wyeliminować moduł kabinowy przez skrosowanie kilku przewodów i udało się , teraz zakładam do silnika jeden z 4 różnych sterów które mam (kazdy o innym numerze) jeden seryjnie bez kata , drugi z podniesiona odcinka o 300rpm , następny o 600rpm , a jeszcze inny z kompletnie zmodzona mapą i odcinką na 7400rpm i silnik działa na kazdym bez najmniejszych problemów.
aktualnie w czołgu mam kluczyk z pestką pod obudowa kiery i odpalam auto kluczykiem bez pestki, ale kiedyś będe chciał z tym zrobić porządek.
freefly cos kiedys pisał że moduł jest w słupku drzwi kierowcy, ale nie zdążyłem nic w temacie wykombinować, ale wiem ze jakby mi się zjebało to bym grzebał do skutku z pierwszym lepszym sterem bez imo. naszczęście narazie nie musze
