Re: Hamulce - komplet przód i tył
Napisane: 29 sty 2016, 23:17
Jeszcze troszeczkę...
Forum miłośników samochodów ISUZU 4x4 oraz OPEL 4x4
http://trooper4x4.pl/forum/
mcgiver napisał(a):... w jakich autach szły tarcze 313mm srednicy, nie żebym je chciał zaaplikować tylko by nie kupić przez pomyłkę zacisków pod 313mm
freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
Quentil napisał(a):mcgiver napisał(a):... w jakich autach szły tarcze 313mm srednicy, nie żebym je chciał zaaplikować tylko by nie kupić przez pomyłkę zacisków pod 313mm
Montek / Frota tył...
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
dzieki, żmudne szukanie bo nie ma konkretnych modeli , ale duzo pomogło.
freefly napisał(a):mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
dzieki, żmudne szukanie bo nie ma konkretnych modeli , ale duzo pomogło.
Jest Frontera i Monterey.
mcgiver napisał(a):tak ale brak wersji silnikowych więc zakładam teoretycznie że jarzma z prowadnicami takie jak u mnie były wszędzie takie same i współpracowały z zaciskami takimi jak u mnie.
były też jarzma z innymi prowadnicami ale ich nie biorę pod uwagę
po szukaniu w googlach tez wychodze z tego samego załozenia
FFK napisał(a):Japończycy zrobili raz a dobrze Niemcy nadal dążą i szukają dobrego rozwiązania
szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przoduQuentil napisał(a):Czyli dobrze pisałem, że wszędzie to samo. Ale dopiero dziś skojarzyłem te 313mm, że to po prostu hebel na tył (już się przestraszyłem, że była jakaś wersja o której nie wiem ).
mcgiver napisał(a):szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przodu
Quentil napisał(a):mcgiver napisał(a):szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przodu
Rzadkie rozwiązanie i było stosowane głównie w terenówkach, ale średnica efektywna jest większa z przodu, więc proporcje są OK
mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
pocieszny napisał(a):mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
taaaa od 70 do 245 kucy i od 2200 do 3400kg DMC rzeczywiście mały rozrzut
pocieszny napisał(a):mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
co do ręcznego to chodzi o oddzielenie hamulca awaryjnego od zasadniczego, jak pada jeden zostaje drugi niezależnie od rodzaju awarii
Quentil napisał(a):Półosie spasują.
W zwrotnicy można zrobić otwory pod czujnik abs.
Nie pamiętam tylko do czego jest przykręcana koronka absu (czy do tarczy czy do piasty), wersja bez abs nie ma mocowania na koronkę.