Uszkodzony termistor w pewnym przedziałach wskazuje nieskończenie wielką oporność. A oporności wskazane przeze mnie są własnie wyrywkowe.
Jak nie sprawdzisz tego zakresu, to nie wiesz w którym zakresie ma dziurę.
rok temu (dokładnie 14 miesięcy temu
) jak kupiłem zupełnie mi nie znany samochód , to na tym forum jak miałem problem z mała mocą , dużym spalaniem i skaczącymi obrotami to kazano(zalecano) mi sprawdzać wszystkie czujniki.
zrobiłem to po swojemu i na dzień dzisiejszy jestem pewny kazdego czujnika w tym aucie , a powodami moich problemów były zaworopodobne valteki i przestawiony rozrząd (100% zły montaż przez mechanika poprzedniego właściciela).
tyle na temat ;od ponad 6 miesiecy silnik jest dynamiczny i przy tym oszczędny, jedyna bolaczka to że bierze olej, ale to sie zrobi w lato jak się przesiąde do kabrio.
a ten czujnik o którym mowa właśnie z lenistwa do pomiaru nie wykrecałem tylko znalazłem gdzie idzie i tam go pomierzyłem , i okazało sie że jest ok (zaoszczędzone minimum 2 godziny czasu).
a co do egr to w zasadzie jestem pewny że nie działa ale mi to zwisa, bo wyglada na to ze zacioł sie na off.
ja nigdy nie idę przetartymi ściezkami tylko deptam swoje