Strona 1 z 1

Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 03 cze 2016, 18:22
przez konrad1228
Witam, czy Isuzu Trooper 3.0td.4JX1, sa silnikami kolizyjnymi, w przypadku zerwania paska rozrzadu?Dziekuje za odpowiedz.

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 03 cze 2016, 20:55
przez freefly
Kolizyjny. :)3

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 04 cze 2016, 10:40
przez pocieszny
tak po prawdzie wszystkie są kolizyjne przy odpowiednich obrotach :)21

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 05 cze 2016, 10:25
przez freefly
Wg katalogów Gates i Dayco 6VD1 i 6ED1 też są silnikami interferencyjnymi, niezależnie od obrotów. ;)


http://www.daycoproducts.com/parts?category_id=1084

http://navigates.gates.com/

Spotkałem się z publikacjami, że w na biegu jałowym w przypadku zerwania paska w tych silnikach, nie musi dojść do kolizji, ale brak było podanych szczegół.

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 05 cze 2016, 22:44
przez pocieszny
popatrz na forum, masz pięknie opisane z fotami jak ładnie się stykają zawory z tłokami w 6VD1 a 6ED1 nie różni się w tym względzie nic :)21
jak komuś się pasek urwał to miał fuksa i żaden z zaworów nie był w najniższym punkcie

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 07 cze 2016, 13:42
przez Hinek
Nie ma niekolizyjnych diesli. Albo jak kto woli - każdy diesel jest kolizyjny.

Re: Isuzu Trooper 3.0 td. 4JX1

PostNapisane: 31 lip 2016, 21:52
przez konrad1228
Dziekuje wszystkim za pomoc, sprzedalem to, kupie chyba 3,1.