piotr R napisał(a):33 to do poszerzonych mostów po 98r. Ale jest z tym spory bałagan, katalog i praktyka mocno się mijają. Nie wiem co tam masz sprzęgiełka czy zabieraki, rozbierz jeden i policz zęby. Takie same różnice są w przegubach wewnętrznych plus różnica w rozmiarze kielich 17mm mierząc po zewnętrznej.
pocieszny napisał(a):odkręcenie sprzęgiełka to 6 śrub
ogólnie to różnica jest czy masz półosie długie czy krótkie (mosty szerokie czy wąskie) a tak na prawde to masz możliwość mieć tylko 2 rodzaje przegubówniestety bez rozbiórki nie dojdziesz co masz
pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie![]()
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostumam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie![]()
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostumam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
miras7 napisał(a):W Isuzu Bighorn Lotus (automat) miałem przeguby/półosie nie pasujące ani do starszych, wąskich Montków, ani do tych po '98, więc jest trzeci model przegubu.pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie![]()
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostumam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
Szerokie były dopiero od 1998r. Mierzyłem most z rocznika '97 i '94 i są identyczne rozstawy kół.
mcgiver napisał(a):własnie o co biega z przodu z poszerzeniem?oprócz półosi są inne wahacze czy zwrotnice?
mcgiver napisał(a):pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie![]()
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostumam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
z tego co zauwazyłem to w 97 było duzo zmian pod poliftowy model, ale nie sądzisz ze jakby był most szeroki to powinny byc plastiki na błotnikach?
widzę że bez rozbiórki się chyba nie obejdzie
pocieszny napisał(a):miras7 napisał(a):W Isuzu Bighorn Lotus (automat) miałem przeguby/półosie nie pasujące ani do starszych, wąskich Montków, ani do tych po '98, więc jest trzeci model przegubu.pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie![]()
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostumam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
Szerokie były dopiero od 1998r. Mierzyłem most z rocznika '97 i '94 i są identyczne rozstawy kół.
zaskocze Cie
mam mosty stare 93 i nowsze (załączane podciśnieniowo ale stara buda) są szersze o 4 cm
inna półoś inny przegub reszta "prawie" taka sama
pocieszny napisał(a):jedne i drugie są szersze (przynajmniej to co u mnie leży)![]()
mierzone 4 cm szersze obydwa, ale też jest możliwe że to dół taki jak w najnowszych trooperach, nic sobie nie dam uciąć
freefly napisał(a):http://www.milneroffroad.com/isuzu/trooper/ubs25-3-2petrol-1992-1998/ubs25-axle-frontrear-0
33 zęby z napędem załączanym shift on the fly.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości