piotr R napisał(a):33 to do poszerzonych mostów po 98r. Ale jest z tym spory bałagan, katalog i praktyka mocno się mijają. Nie wiem co tam masz sprzęgiełka czy zabieraki, rozbierz jeden i policz zęby. Takie same różnice są w przegubach wewnętrznych plus różnica w rozmiarze kielich 17mm mierząc po zewnętrznej.
pocieszny napisał(a):odkręcenie sprzęgiełka to 6 śrub
ogólnie to różnica jest czy masz półosie długie czy krótkie (mosty szerokie czy wąskie) a tak na prawde to masz możliwość mieć tylko 2 rodzaje przegubów niestety bez rozbiórki nie dojdziesz co masz
pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostu mam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostu mam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
miras7 napisał(a):W Isuzu Bighorn Lotus (automat) miałem przeguby/półosie nie pasujące ani do starszych, wąskich Montków, ani do tych po '98, więc jest trzeci model przegubu.pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostu mam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
Szerokie były dopiero od 1998r. Mierzyłem most z rocznika '97 i '94 i są identyczne rozstawy kół.
mcgiver napisał(a):własnie o co biega z przodu z poszerzeniem?oprócz półosi są inne wahacze czy zwrotnice?
mcgiver napisał(a):pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostu mam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
z tego co zauwazyłem to w 97 było duzo zmian pod poliftowy model, ale nie sądzisz ze jakby był most szeroki to powinny byc plastiki na błotnikach?
widzę że bez rozbiórki się chyba nie obejdzie
pocieszny napisał(a):miras7 napisał(a):W Isuzu Bighorn Lotus (automat) miałem przeguby/półosie nie pasujące ani do starszych, wąskich Montków, ani do tych po '98, więc jest trzeci model przegubu.pocieszny napisał(a):jak nie masz sprzęgiełek a nikt tam nie zaglądał to pewnie most szeroki po lifcie
tylko nie pomne które przeguby były do którego mostu mam gdzieś obydwa rodzaje tylko przywalone dużą ilością innego szpeju
Szerokie były dopiero od 1998r. Mierzyłem most z rocznika '97 i '94 i są identyczne rozstawy kół.
zaskocze Cie
mam mosty stare 93 i nowsze (załączane podciśnieniowo ale stara buda) są szersze o 4 cm
inna półoś inny przegub reszta "prawie" taka sama
pocieszny napisał(a):jedne i drugie są szersze (przynajmniej to co u mnie leży)
mierzone 4 cm szersze obydwa, ale też jest możliwe że to dół taki jak w najnowszych trooperach, nic sobie nie dam uciąć
freefly napisał(a):http://www.milneroffroad.com/isuzu/trooper/ubs25-3-2petrol-1992-1998/ubs25-axle-frontrear-0
33 zęby z napędem załączanym shift on the fly.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości