Cześć,
Nawiązując nieco do tematu mojego ostatniego tematu http://www.trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7086
Pisałem wcześniej o tym, że mam na LPG nierówną pracę i powiązałem to ze świecami (nie mówię tu o efekcie ich zużycia, a raczej o takiej dziwnej, nie równiej pracy).
W między czasie postanowiłem się też wziąć za reduktor LPG, bo gaśnie mi na zimnym silniku na wolnych obrotach (w ciepłe dni nie ma problemu).
Po rozgrzaniu już nie gaśnie. W zimie radziłem sobie z tym tak, że dłużej paliłem go na PB i dopiero ręcznie przerzucałem na LPG (ale to sztuka dla sztuki).
Zacząłem więc szukać informacji odnośnie tego co mam zamontowane i udało mi się namierzyć mój reduktor. Model to TOMASETTO ALASKA AT-09
http://allegro.pl/reduktor-tomasetto-al ... 40145.html
Wg. tego co jest napisane na tej stronie: Model zintegrowany z filtrem, do samochodów o mocy nie większej niż 120KM.
Więc pytanie, czy ten reduktor co ja mam jest niewydajny i ma on wpływ na moc > nierówną pracę > nie wiem, co tam jeszcze ? Instalacja to sekwencja, sterownik Solaris i tyle wiem na początek.
No i pytanie, czym ewentualnie zastąpić ? Ktoś coś poleca ?
EDIT:
Mam jednak model Artic (sugerowałem się tym, że oba są AT-09), ale dalej mam wątpliwości, bo różne źródła podają, że jest albo do 150KM, albo do 250 KM.