osłon tarcz nie zdemontujesz bez zbijania półosi z łozyska.
pozatym masz przygotowane nowe? wątpię
zbijanie pólosi to masakra,pod względem roboty jak i finansów bo przy tych obciazeniach przy rozbieraniu łozysko trzeba wymienić , a w 90% oba uszczelnienia również.
idzie to zrobić 5kilowym młotem lub prasą , ale dla samego odświerzenia osłon gra nie warta tej roboty i kosztów, a choćby te osłony całkiem zgniły to nawet tego nie odczujesz, wiem bo nie posiadam z jednej strony .
mowa o samych cienkich delikatnych osłonach tarczy bo tarcze kotwiczne są jak najbardziej potrzebne dla ręcznego, tylko że one są z grubszego materiału i nic im nie będzie.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę