Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?
Napisane: 07 gru 2017, 15:56
wał korbowy okazał się być warty tyle ile waży więc został kupiony inny wał, któremu do nominalu na czopach korbowych brakowało 0,03mm wiec padła decyzja że wał obrabiamy.
własnie dziś odebrałem go od szlifierza razem z panewkami KING główne i korbowe oraz oporowe MV
Z tego co już zbadałem w kilku dostępnych źródłach łącznie z allegro to panewki KING są jedynymi dostępnymi panewkami na naszym rynku do tego silnika.
Wał jest po kompletnej obróbce ; czopy główne zostały wypolerowane pod panewki standardowe , a korbowe zostały szlifnięte na pierwszy nadwymiar i również polerka.
Polerce zostały poddane również powierzchnie pod nowe zimeringi.
Blok dziś zostawiłem na honowanie bo zużycie gładzi jest praktycznie niezauważalne ,wiec zostają nominalne tłoki które są w zadziwiająco dobrej kondycji .
Zostaną również odnowione w bloku przylgnie pod nowe uszczelki głowic.
Pierścionki japońskie nominalne będę miał w przyszłym tygodniu .
w między czasie został wyremontowany rozrusznik na nowych komponentach czyli nowe japońskie łozyska oraz elektryczny zestaw automata.
Do cynkowania zawiozłem wszystkie zewnętrzne śruby oraz drobne metalowe elementy silnika łącznie z przewodami chłodzenia.
Target jest taki żeby do końca roku zrobić dół silnika bezkompromisowo na stan fabryczny , wszystkie łożyska ślizgowe i kulkowe , zimeringi , uszczelki i co tylko sie da będzie nowe.
Góra silnika czyli głowice, rozrząd i cała reszta kosztów zabawy w nowym roku.
własnie dziś odebrałem go od szlifierza razem z panewkami KING główne i korbowe oraz oporowe MV
Z tego co już zbadałem w kilku dostępnych źródłach łącznie z allegro to panewki KING są jedynymi dostępnymi panewkami na naszym rynku do tego silnika.
Wał jest po kompletnej obróbce ; czopy główne zostały wypolerowane pod panewki standardowe , a korbowe zostały szlifnięte na pierwszy nadwymiar i również polerka.
Polerce zostały poddane również powierzchnie pod nowe zimeringi.
Blok dziś zostawiłem na honowanie bo zużycie gładzi jest praktycznie niezauważalne ,wiec zostają nominalne tłoki które są w zadziwiająco dobrej kondycji .
Zostaną również odnowione w bloku przylgnie pod nowe uszczelki głowic.
Pierścionki japońskie nominalne będę miał w przyszłym tygodniu .
w między czasie został wyremontowany rozrusznik na nowych komponentach czyli nowe japońskie łozyska oraz elektryczny zestaw automata.
Do cynkowania zawiozłem wszystkie zewnętrzne śruby oraz drobne metalowe elementy silnika łącznie z przewodami chłodzenia.
Target jest taki żeby do końca roku zrobić dół silnika bezkompromisowo na stan fabryczny , wszystkie łożyska ślizgowe i kulkowe , zimeringi , uszczelki i co tylko sie da będzie nowe.
Góra silnika czyli głowice, rozrząd i cała reszta kosztów zabawy w nowym roku.