skoro coś grzebałeś w peryferiach silnika to może gdzieś pojawiła się nieszczelność na dolocie, przeanalizuje węzyki , zawory peryferyjne i wszystko co ma do czynienia z utrzymaniem odpowiedniego podciśnienia w silniku.
czasami nawet nie zauważysz jak przełamiesz do końca któryś wężyk na dolocie który już powinien iść na emeryturę, lub jakąs uszczelkę i już pojawia sie problem z wolnymi obrotami ...
Przemo_ol napisał(a):Egr to ta rurka z pod gaźnika metalowa do kolektora z lewej strony, jak sprawdzić lub jak usunąć problem?
tu nie ma gażnika ale tak to ta rurka między kolektorem wydechowym a przepustnicą
,
najłatwiej zaklepać młotkiem , lub ścisnąć masywnymi kleszczami , ale to mało wysublimowana metoda
mysl globalnie ; tzn zastanów sie od kiedy jest problem i co w tym czasie grzebałeś . Mi to bardzo często pomaga , czasami po dość długim użeraniu się z problemem
, ktróry pojawił sie nie od razu ale po pewnych działaniach.
Niestety czasami naprawiając coś , coś innego się bezwiednie zepsuje