freefly napisał(a):Taka ciekawostka. Dyferencjał LSD z Troopera z lat 88-91 można zamontować z przodu Trooperów z lat 92-03. Był to dyfer na 10 śrub o przełożeniu 4.300.
Ten dyfer to GM 10 bolt i był stosowany w kilkunastu samochodach General Motors.
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):Taka ciekawostka. Dyferencjał LSD z Troopera z lat 88-91 można zamontować z przodu Trooperów z lat 92-03. Był to dyfer na 10 śrub o przełożeniu 4.300.
Ten dyfer to GM 10 bolt i był stosowany w kilkunastu samochodach General Motors.
ciekawe co piszesz ; kupiłem latem tylne lsd z dziadka, samo lsd bez koła koronowego , w sumie dałem za to tylko 100zł bo ani ja ani sprzedawca nie bylismy tego w 100% w stanie zweryfikować na miejscu , po kupnie zaraz go rozkreciłem i stan okazał się maga zajebisty (tarczki w super stanie i bardz dobry preload) wiec cieszyłem sie jak głupi blaszką , zresztą pisałem o tym ,ma wlecieć do mojego tylnego dyfra zamiast mojegozmeczonego lsd bo podobno że jest zamienny.... musze obadać temat.
tylko teraz taka zagwózdka; piszesz o całej gruszce czy o samym wkładzie?
pocieszny napisał(a):a po cóż Ci w przednim moście blokada nad któ©ą nie masz zupełnie kontroli??
moim zdaniem nadaje się tylko do tyłu a do przodu jak ktoś bardzo bardzo chce to 100% to jest najlepsza opcja... tylko w sumie po co?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości