Strona 1 z 1

Regeneracja 4JG2T

PostNapisane: 03 lut 2018, 17:55
przez Serg
Jakiś czas temu wystąpił u mnie samozapłon przez uszkodzoną turbine (zdusiłem go wtedy zatykając dolot powietrza), po rozebraniu silnika zobaczcie jak wygląda panewka i głowica :?
Jakby ktoś posiadał w dobrym stanie wał korbowy lub głowice to jestem potrzebujący

Re: Regeneracja 4JG2T

PostNapisane: 03 lut 2018, 18:56
przez piotrck
Grubo. Głowica będzie problem.......szukałem z rok temu i ciężki temat. Silnika poszukaj bo remont będzie kosmos cenowy i wcale nie do końca udany. Po remoncie zrobiłem 40tys i klops. A takie podobno nasze silniki pancerne :roll:

Re: Regeneracja 4JG2T

PostNapisane: 03 lut 2018, 19:44
przez Serg
Jeśli mam wydać do 3k na kolejny silnik, to lepiej wygenerować ten co jest, przynajmniejsz wiesz co jest w środku. Głowice są na sprzedaż, wygenerowane za 1.5k

Re: Regeneracja 4JG2T

PostNapisane: 03 lut 2018, 19:55
przez FFK
Silnik się rozbiegał i jak szybko nie został zaduszony to raczej nie ma co ratować. Na przyszłość najlepiej najwyższy bieg, hamulec i puścić sprzęgło. Jak szybko zareagujesz to skończy się tylko na naprawie dmuchawki. Zasłanianie dolotu potrafi spowodować wzrost temperatury i przetopienie tłoku. Rozbiegany silnik potrafi się kręcić z prędkością 7000 obrotów na minutę.

Re: Regeneracja 4JG2T

PostNapisane: 03 lut 2018, 20:38
przez miras7
Spawania głowic żeliwnych mało kto się podejmuje. Przy ostatnim remoncie mieliśmy ofertę na pospawanie za chyba 1400zł. Woleliśmy chińską nową.