PoLift z 3,1

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

PoLift z 3,1

Postprzez czubaka » 09 mar 2018, 12:16

Witam Brać Trooper'ową.
Od niedawna chodzi mi po głowie niecny plan zakupu terenówki. Skrycie zakochany w ponętnych kształtach Patrola przymierzam się po raz trzeci do Monterey'a :D Proszę powiedzcie mi czy znane są wam Monterey'e/Troopery w wersji poliftowej LTD z silnikami 3.1? Zakładam, że byłyby to modele po 1997 (nowy przód, nowy środek i inne detale). Ktoś , coś?
czubaka
 
Posty: 119
Dołączył(a): 13 cze 2012, 22:29

Re: PoLift z 3,1

Postprzez pocieszny » 09 mar 2018, 15:26

jak zakochany jesteś w patrolu to nawet silnik 3.0 isuzu będzie szczytem bezawaryjności :)21 takie pierdoły jak czujnik ciśnienia i obsady wtrysków to pierdoły poróœnująć z głowicami czy wychodzącymi tłokami bokiem ;) ;) ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: PoLift z 3,1

Postprzez Jake » 09 mar 2018, 16:49

Standardowo było tak:
do 96r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, stara deska, stare zegary, reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), sprzegielka automatyczne lub manualne AISIN
97r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, nowa deska, stare zegary (wizualnie, ale nowa obudowa), reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), stale zabieraki i most z przesuwka dopinany podciśnieniem
od 98r - silnik 3.0 DT, nowa buda, nowe lampy, nowa deska, nowe zegary, nowa skrzynia biegów (długa), reduktor z dzwignia 2 pozycyjna (High/4L), stale zabieraki, most przedni z przesuwka dopinany podcisnieniem, naped 4H dołączany przyciskiem na desce rodzielczej (lub wersja z TOD - automatycznie po wlaczeniu trybu 4WD AUTO). Szerszy rozstaw mostów, inne przeguby, dłuzsze wahacze, poszerzenia nadkoli.

Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azje, Afryke i inne "ciezkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrzadem na kołach zębatych. - Jeden z kolegow na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Ostatnio edytowano 15 mar 2018, 16:38 przez Jake, łącznie edytowano 1 raz
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: PoLift z 3,1

Postprzez PiotrR » 09 mar 2018, 21:37

Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azję, Afrykę i inne "ciężkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrządem na kołach zębatych. - Jeden z kolegów na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Opel Monterey LTD 1997r 3.1D

Doszły mnie słuchy że takie golasy z szybami na korbkę i silnikiem 3.1 na kołach można spotkać w Kanadzie :roll:
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: PoLift z 3,1

Postprzez gus » 15 mar 2018, 10:45

Mam takie auto można po VINie sprawdzić skąd pochodzi:

VIN JACUBS69GY7100434

Miałem sprzedawać ale narazie sie rozmyśliłem i zawiesiłem pomysł.
gus
 
Posty: 42
Dołączył(a): 01 mar 2016, 15:26
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PoLift z 3,1

Postprzez czubaka » 15 mar 2018, 16:02

Dzięki za wyczerpujący opis i dowód potwierdzający powyższe!
No to szukam :)
czubaka
 
Posty: 119
Dołączył(a): 13 cze 2012, 22:29

Re: PoLift z 3,1

Postprzez Grafff » 29 mar 2018, 07:08

[quote="piotr R"]Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azję, Afrykę i inne "ciężkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrządem na kołach zębatych. - Jeden z kolegów na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Opel Monterey LTD 1997r 3.1D

Doszły mnie słuchy że takie golasy z szybami na korbkę i silnikiem 3.1 na kołach można spotkać w Kanadzie :roll:[/quote

Oglądałem takie auto jak kolega z forum chciał sprzedać , i jako ciekawostkę można dodać że oprócz rozrządu na kołach zębatych rożni się jeszcze kolektorem dolotowym który fabrycznie pozbawiony jest zaworu EGR
Trooper 2,8TDI, XJ 4.0,Terrano I 2.4,Monterey 3,1 LSD,Trooper 3,0LSD, Monterey 3,1(po raz drugi ) ,Pathfinder R50 3,5 250HP , Montero 3,5, Monterey3,1(po raz trzeci:) )
Dwa koła Tw200,XR 125,Crm 80,Kx250,Dr350,Lc4 400, DRZ400Y
Avatar użytkownika
Grafff
 
Posty: 140
Dołączył(a): 21 sty 2009, 20:44
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: PoLift z 3,1

Postprzez gus » 29 mar 2018, 15:52

U mnie są 4 szyby elektryczne
gus
 
Posty: 42
Dołączył(a): 01 mar 2016, 15:26
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PoLift z 3,1

Postprzez Jake » 30 mar 2018, 00:01

gus napisał(a):U mnie są 4 szyby elektryczne

Wyposazenie w tych modelach mozna bylo sobie dobierac. Po prostu w tych wersjach podstawa byly korbki, z mozliwoscia doplaty do elektryki., w zwykłej europejskiej wersji elektryczne szyby były standardem.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: PoLift z 3,1

Postprzez pocieszny » 30 mar 2018, 14:50

odwrotnie, werska podstawowa była w elektryce a na zamówienie były korby, montek/trooper zawsze był autem "premium"
dlatego tak dużo przydasiek jest w standardzie, nawiew na tylną kanape, podłokietniki, elektryka w lustrach, antena itp
z dodatków były grane siedzenia klima szyberdach i korbotronik :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów


Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości