PoLift z 3,1
Napisane:
09 mar 2018, 12:16
przez czubaka
Witam Brać Trooper'ową.
Od niedawna chodzi mi po głowie niecny plan zakupu terenówki. Skrycie zakochany w ponętnych kształtach Patrola przymierzam się po raz trzeci do Monterey'a
Proszę powiedzcie mi czy znane są wam Monterey'e/Troopery w wersji poliftowej LTD z silnikami 3.1? Zakładam, że byłyby to modele po 1997 (nowy przód, nowy środek i inne detale). Ktoś , coś?
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
09 mar 2018, 15:26
przez pocieszny
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
09 mar 2018, 16:49
przez Jake
Standardowo było tak:
do 96r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, stara deska, stare zegary, reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), sprzegielka automatyczne lub manualne AISIN
97r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, nowa deska, stare zegary (wizualnie, ale nowa obudowa), reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), stale zabieraki i most z przesuwka dopinany podciśnieniem
od 98r - silnik 3.0 DT, nowa buda, nowe lampy, nowa deska, nowe zegary, nowa skrzynia biegów (długa), reduktor z dzwignia 2 pozycyjna (High/4L), stale zabieraki, most przedni z przesuwka dopinany podcisnieniem, naped 4H dołączany przyciskiem na desce rodzielczej (lub wersja z TOD - automatycznie po wlaczeniu trybu 4WD AUTO). Szerszy rozstaw mostów, inne przeguby, dłuzsze wahacze, poszerzenia nadkoli.
Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azje, Afryke i inne "ciezkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrzadem na kołach zębatych. - Jeden z kolegow na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
09 mar 2018, 21:37
przez PiotrR
Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azję, Afrykę i inne "ciężkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrządem na kołach zębatych. - Jeden z kolegów na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Opel Monterey LTD 1997r 3.1D
Doszły mnie słuchy że takie golasy z szybami na korbkę i silnikiem 3.1 na kołach można spotkać w Kanadzie
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
15 mar 2018, 10:45
przez gus
Mam takie auto można po VINie sprawdzić skąd pochodzi:
VIN JACUBS69GY7100434
Miałem sprzedawać ale narazie sie rozmyśliłem i zawiesiłem pomysł.
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
15 mar 2018, 16:02
przez czubaka
Dzięki za wyczerpujący opis i dowód potwierdzający powyższe!
No to szukam
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
29 mar 2018, 07:08
przez Grafff
[quote="piotr R"]Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azję, Afrykę i inne "ciężkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrządem na kołach zębatych. - Jeden z kolegów na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Opel Monterey LTD 1997r 3.1D
Doszły mnie słuchy że takie golasy z szybami na korbkę i silnikiem 3.1 na kołach można spotkać w Kanadzie
[/quote
Oglądałem takie auto jak kolega z forum chciał sprzedać , i jako ciekawostkę można dodać że oprócz rozrządu na kołach zębatych rożni się jeszcze kolektorem dolotowym który fabrycznie pozbawiony jest zaworu EGR
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
29 mar 2018, 15:52
przez gus
U mnie są 4 szyby elektryczne
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
30 mar 2018, 00:01
przez Jake
gus napisał(a):U mnie są 4 szyby elektryczne
Wyposazenie w tych modelach mozna bylo sobie dobierac. Po prostu w tych wersjach podstawa byly korbki, z mozliwoscia doplaty do elektryki., w zwykłej europejskiej wersji elektryczne szyby były standardem.
Re: PoLift z 3,1
Napisane:
30 mar 2018, 14:50
przez pocieszny
odwrotnie, werska podstawowa była w elektryce a na zamówienie były korby, montek/trooper zawsze był autem "premium"
dlatego tak dużo przydasiek jest w standardzie, nawiew na tylną kanape, podłokietniki, elektryka w lustrach, antena itp
z dodatków były grane siedzenia klima szyberdach i korbotronik