ArtB napisał(a):Auto (Montek 3.1 manual) długo stało, po dłuższej (250 km) trasie przestał działać szybkościomierz i licznik. Stawiam na VSS (czujnik szybkości w reduktorze). Ma ktoś może na zbyciu, albo jakiś sposób na dokładną diagnozę?
mcgiver napisał(a):z tym wyjęciem wiązki na zewnątrz to życze powodzenia
chyba ze chcesz ja targać na hama
mcgiver napisał(a):pozatym razem z tą wiązką idzie SOTF a skoro amputowałeś to też bedzie lepsze dojście
Hinek napisał(a):Mam już trzeci komplet zegarów i nabrałem wprawy. Zegary wyjmuje się w 10 min, banalnie proste. Zepsuły mi się następujące rzeczy.
1. Zębatka impulsatora: kupiłem nową w jakimś internetowym sklepie z częściami do Opla.
2. Padł licznik przebiegów dziennych: kupiłem używane zegary.
3 Padł impulsator - kupiłem używkę
4. Padł obrotomierz: znalazłem przerwaną ścieżkę ale zapsułem przez nieudolne lutowanie i znowu używane zegary.
5. Padł obrotomierz: dałem fachowcowi, przelutował i działa.
Wiązka cały czas jest oryginalna
AlekS napisał(a):Przy zegarach tylko przeczyściłem wcześniej elektrokontaktem. Pomiarów nie robiłem bo nie wiedziałem co i jak. Możesz dokładniej napisać co mam sprawdzić?
Jake napisał(a):...... Kupiles uzywke, nowke chinczyka czy nowka oryginal?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości