siwx napisał(a):mcgiver napisał(a):a co z immo?
auto nie jeżdzi od kąd go masz czy przestało jeżdzić?
Nie ma immo, przynajmniej Ja kostki znaleźć nie mogę. Pojechałem w teren, zachaczylem sklep w powrocie do domu, zgasilem i go normalnie odpalilem. Potem przyjechalem do domu i juz gp nie odpalilem.
jakiej kostki ? rozkręć obudowę pod kierownicą i zobacz czy na około stacyjki jest pierścień z okablowaniem.
jeśli jest pierścień z kablami znaczy sie że jest imo , czyba że ktoś go jakimś cudem wyeliminował z systemu.
Skąd pewność że wtryski nie działają ? jeśli faktycznie tak jest to moze to być również wina czujnika połozenia wału; tylko on odłacza wtryski.
Znajduje się pod prawą łapą silnika przykręcany na jedną srubkę M6 i po wielu latach może być problem z jego wyjęciem bo tuleja w bloku w którą jest włozony ma tendencję do śniedzienia przed oringiem uszczelniającym skrzynię korbową . Najpierw sprawdż wtyczkę tego czujnika moze się poluzowała lub zaśniedziała ,dobrze by było mieć sprawny czujnik na podmianę.
to ten sam co w polonezie z zapłonem abimex
https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloz ... 7896617034Spróbuj pierw zrobić reset kompa ; odepnij aku na dwie minuty zanim coś zaczniesz grzebać głębiej.
Tyle mi przychodzi do głowy na początek.
jest jeszcze przekażnik pompy który warto sprawdzić i niewiem czy jest jeszcze inny przekażnik mogący unieruchomić silnik , nie musiałem się doktoryzować jeszcze z takimi przypadłościami przez 4 lata mimo pokonania wielu tematów w tym aucie.
a kompa nie odpinaj ze złącza na właczonej stacyjce bo go szlag trafi