prościzna
ale w zasadzie wcale nie w porównaniu do innych samochodów
po podniesieniu i zabezpieczeniu samochodu ,oraz zdemontowaniu koła trzeba:
-odkręcić dwie sruby mocowania jarzma do zwrotnicy (klucz 22mm) i w pewny sposób unieruchomić zacisk z jarzmem podwieszajac go np na drucie gdzieś wyżej.
-odkręcić 6szt srub imbusowych M10 kluczem imbusowym 8mm na deklu piasty i zdjąć dekiel.
-zdjąć seger zewnetrzny z podkładką na zabieraku półosi i zdjąć zabierak,
-odkręcić trzy srubki chyba M5 lub M4 na srubokręt krzyżakowy na zabezpieczeniu przeciw odkręcaniu,
-odkręcić nakrętke zwrotnicy kontrującą łożyska piasty,
-zsunąć tarczę łącznie z piastą i łożyskami ze zwrotnicy,
-odkęcić 6 srub chyba nasadką 17mm łączących piastę z tarczą.
-opcjonalnie odkręcić 3 sruby M8 kluczem imbusowym 6mm łączące tarczę z koronką abs.
tyle o demontażu , montaż oczywiscie w odwrotnej kolejności i zabierak jak i dekiel poskładać na silikonie
