prościzna
ale w zasadzie wcale nie w porównaniu do innych samochodów
po podniesieniu i zabezpieczeniu samochodu ,oraz zdemontowaniu koła trzeba:
-odkręcić dwie sruby mocowania jarzma do zwrotnicy (klucz 22mm) i w pewny sposób unieruchomić zacisk z jarzmem podwieszajac go np na drucie gdzieś wyżej.
-odkręcić 6szt srub imbusowych M10 kluczem imbusowym 8mm na deklu piasty i zdjąć dekiel.
-zdjąć seger zewnetrzny z podkładką na zabieraku półosi i zdjąć zabierak,
-odkręcić trzy srubki chyba M5 lub M4 na srubokręt krzyżakowy na zabezpieczeniu przeciw odkręcaniu,
-odkręcić nakrętke zwrotnicy kontrującą łożyska piasty,
-zsunąć tarczę łącznie z piastą i łożyskami ze zwrotnicy,
-odkęcić 6 srub chyba nasadką 17mm łączących piastę z tarczą.
-opcjonalnie odkręcić 3 sruby M8 kluczem imbusowym 6mm łączące tarczę z koronką abs.
tyle o demontażu , montaż oczywiscie w odwrotnej kolejności i zabierak jak i dekiel poskładać na silikonie
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę