Quentil napisał(a):Również jestem ciekawy rozłączanego staba, ale nie każdy egzemplarz z "komputerkiem" miał takie rozwiązanie. Powinien być przycisk na tunelu przy skrzyni biegów.
Jakub-01 napisał(a):Ze względu na dziwne hałasy przy silniku (metaliczne pukanie które się kończy przy 2100 obrotów, do tego lekko kopci. W komorze silnika, gdzieś mniej więcej na środku?) auto stoi nieużywane.
Postaram się dziś zrobić fotkę - Miras, chodzi Ci o przycisk? Faktycznie przycisk mam.
Jake napisał(a):Bardzo ładnie i równo pracuje ten silnik na słuch, chociaz troche za wysokie wolne obroty. Co do trzesienia sie na boki, to jest rzedowa 4 cylindrowy diesel.
(...)
Ogarnij sobie normalne uchwyty tych akumulatorów.
(...)
Polecam tez wywalić EGRy, życie bez nich jest lepsze, kolektor dolotowy czystszy a i miejsca w komorze ciut wiecej.
(...)
Zastanawiaja mnie tez elementy pod maska ktore zaznaczylem na zielono. W Europejskich Trooperach ich nie ma. Czesc wyglada na jakie druciarskie dodatki, ale ten moduł obok EGR i czujnik z boku kolektora dolotowego wygladaja 100% fabrycznie. Masz tez zupelnie inny filtr paliwa niz my, ciekawe czy ktos wsadzil inny czy takie wychodzily w egezmplarzach JDM.
miras7 napisał(a):EGRem się zajmiemy.
miras7 napisał(a):Nie nie, nie tak szybko, może kiedyś. Wywalenie zbędnych podciśnień to chwila. Piotrckowi zrobiłem to gdzieś w Serbii przed śniadaniem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości