Wymiana wisco na wentylator elektryczny [3.2]

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 06 sie 2018, 14:23

Hmmm,
ciekawe.
Cos znajduje:
https://allegro.pl/monterey-trooper-3-1 ... 52810.html
Tylko to za cholere nie jest oryginal. Szpilki przebite na sile miedzy zeberkami skraplacza? wolne zarty.
(Tu chlodnica od niego: https://allegro.pl/monterey-trooper-3-1 ... l#imglayer)
Jakis after-market
https://www.1aauto.com/2001-02-isuzu-tr ... 1aacf00112
Ale ogolnie ilosci sladowe. Chyba przejade sie na jakis szrot i zobacze czy podwojny wentylator od Frontery by nie pasował.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez 8P8C » 06 sie 2018, 20:53

Pasuje wiatrak od Astry II (G)
https://allegro.pl/astra-ii-g-zafira-1- ... 8864.htmMl
Miałem taki zamontowany :)

A zamiast wisko przez jakiś czas testowałem wentylatory od Forda Galaxy 2.3
Pasowały idealnie na wymiar :)
Jaszcze mi się gdzieś poniewierają w komórce.
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Tomkin » 07 sie 2018, 00:46

Na elektromagnes też kiedyś były,to chyba bym taki wolał,jeśli już.Chyba fiaty miały :)21
Monty Bobcat 3,1 LTD 97
Avatar użytkownika
Tomkin
 
Posty: 277
Dołączył(a): 15 wrz 2011, 19:09
Lokalizacja: Słupsk

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pawel126 » 22 sie 2018, 09:49

Witam, Alpy pokonane dzięki taśmie izolacyjnej. Aktualnie zdemontowalem wisko i dałem pospawac. Macie pomysł gdzie zamówić nowe? Używki nie chce.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 18 gru 2018, 23:35

Serwus.

Zarejestrowałem się specjalnie dla tego tematu :P Tak, wiem, zielony kotlet, ale w sumie nie tak dawno temu odświeżany :lol:

Od pół roku jeżdżę Frotą B z jedynym słusznym silnikiem V6. Ostatnio zauważyłem, że wspornik wentylatora jest pęknięty. Udało się pospawać, ale przy okazji natrafiłem na ten temat i naszedł mnie pomysł wywalenia starego wentylatora na wisco i wstawienie podwójnego elektrycznego. O ile z elektryką nie ma żadnego problemu, o tyle zastanawiam się jak rozwiązaliście temat ominięcia koła pasowego? Czy po prostu pozbyliście się koła i daliście krótszy pasek? Czy może zostawiliście koło, ale z odkręconym wisco i wentylatorem?
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 19 gru 2018, 17:31

a gdzie masz pompe wody?? :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 19:36

pocieszny napisał(a):a gdzie masz pompe wody?? :)21

Pompa wody jest przecież na pasku rozrządu, a nie na wieloklinie :roll: Wieloklin napędza alternator, pompę wspomagania, sprężarkę klimy i wisco wiatraka. Czy na coś źle patrzę? W sumie nawet jakby pompa wody była na wieloklinie to pytanie jest dalej takie samo - czy decydując się na elektryczne wiatraki wywalać koło wiatraka i skracać pasek czy zostawiać samo koło z wykreconym wisco?
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 19 gru 2018, 19:59

oczywiście że pompa wody jest na rozrządzie więc też nie wiem co pocieszny miał na myśli ale on często używa skrótów myślowych i cięzko się połapać ocb ;)
po co wywalasz visco ? jeśli zle chłodzi to trzeba go rozebrać i sprawdzić jak ma ustawiony bimetal i czy jest w nim olej. w aisinie jest regulacja lato-zima, ja mam ustawione cały czas na lato wyje jak stara tatra ale i jest ok cały rok nawet przy prędkościach 170 :)2 .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 20:15

Wszystko działa jak należy, po prostu przez wyszukiwarkę trafiłem na ten temat i zastanawiając się nad zasadnością takiej modyfikacji przyszło mi do głowy pytanie o to co z paskiem ;) Pomijając rzekome spadki mocy, spalanie i tego typu aspekty, które pewnie są prawie niezauważalne, a po prostu działa siła autosugestii, to któryś z przedmowców pisał o tym, że silnik się dużo szybciej dogrzewa po usunięciu wisco. To chyba rzecz która mnie najbardziej przekonuje. Mam u siebie LPG i o ile w drugim aucie z LPG (2.0 R4) silnik magiczne 27°C potrzebne do przełączenia osiąga po max 700-800m, o tyle frotowe 3.2 V6 (ustawione na sterowniku również na 27°C) potrzebuje około 2-3km. Uprzedzam pytanie - termostat świeży, sprawny, potem trzyma temperaturę książkowo, ale rozgrzewa się stosunkowo długo. Więc żądam pytanie w trochę inny sposób :D Pomijając sens zasadności zastępowania wisco wentylatorami elektrycznymi, to co zrobić z paskiem? Wywalać koło pasowe i skracać pasek czy zostawiać samo koło pasowe z ori paskiem? Mam nadzieję że wybrnąłem :lol:
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 19 gru 2018, 20:20

jesli miałbym to robić u siebie a napewno nie zamierzam to poprostu zdjołbym visco(4nakretki M8 ) i przykręciłbym te nakrętki bezposrednio na szajbę ; 3 minuty roboty,najprostsza i najmniej ingerencyjna opcja.
ale z tego co kojarzę to we frocie jest chyba inny osprzęt , wrzuć jakieś foty , mogą być z netu.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 20:28

Dokładnie tak samo jest, na 4 śrubach M8 siedzi wisco. Z tego co w internecie wyczytałem jest dokładnie takie samo wisco i wiatrak co w trooperze, rodeo, wizzardzie itd ;)
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 19 gru 2018, 20:32

masz ten silnik ?


Obrazek


w montku to jest bardzo proste do zrobienia



Obrazek
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 20:38

Tak jest, 6VD1 ;) Proste to ja wiem ze to jest, bo już ten wiatrak demontowalem ;) Chodziło mi tylko o to czy zostawiać to koło czy się go pozbyć. Więc dzięki za odpowiedź.

Aha, przy okazji może będziesz wiedział - wiesz w jaki sposób rozbiera się podstawę wiatraka w celu przesmarowania/wymiany w nim łożysk? Mam wrażenie że lekko popiskują, dostęp tam żaden, a i samej osi obrotu nie idzie po prostu wybić.
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 19 gru 2018, 20:46

szczerze mówiac przy kompletnym remoncie silnika który jest na fotkach też miałem z tym problem i stwierdziłem ze szkoda roboty więc kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie.
podejrzewam ze jeśli się to uda rozebrać to bedzie tam jakieś nieznormalizowane łożysko dwubiezniowe pod zamówienie producenta
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 21:05

mcgiver napisał(a):szczerze mówiac przy kompletnym remoncie silnika który jest na fotkach też miałem z tym problem i stwierdziłem ze szkoda roboty więc kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie.
podejrzewam ze jeśli się to uda rozebrać to bedzie tam jakieś nieznormalizowane łożysko dwubiezniowe pod zamówienie producenta
Jak szukałem tego elementu, to przewinęły się dwa. Jeden za 450zl, drugi za 900zl. Masakryczne ceny jak za taką za przeproszeniem pierdołę.

Edit: patrząc po internetach to z Azji lub USA idzie to wyrwać za 30-100$ nówkę sztukę, więc ceny w PL mocno zawyżone...
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 19 gru 2018, 21:22

na rockauto w stanach tego nie widzę , a stamtąd czasami kupuję graty.
od strony bloku w tym elemencie jest krótka oś z simeringiem ale nigdzie nie ma mozliwosci nasmarowania tego.
niemniej jak znajdę kiedyś natchnienie to spróbuję to rozebrać na prasie bo jeden taki element mam całkiem zapieczony wiec nawet jak sie rozleci to nie bedzie szkoda a przynajmniej będzie wiadomo co w trawie piszczy.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 19 gru 2018, 21:42

Będę wdzięczny za podzielenie się tym ;) Od strony bloku jest jakby jakiś rodzaj uszczelniacza, z tym że nie jest on gumowy a z jakiegoś twardego tworzywa. Chodziło mi po głowie rozdlubanie tego uszczelniacza i dorobienie potem nowego na frezarce, ale odpuściłem.
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 21 gru 2018, 16:16

silnik we frocie nie jest identyczny jak w montku, więc lepiej zapytać :)21 bo bywa różnie ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 21 gru 2018, 17:51

owszem są różnice i wydaje mi się że powinien mieć we frocie Y32NE 205km ,który jest niejako wariacją 6VD1, ale koleś pisze że ma to samo co wkleiłem fotki mojego silnika więc nie mam powodów mu nie wierzyć ,
ponadto 6vd1 czy y32ne czy 6ve1 napedem pompy wody jest pasek rozrządu :)21
Ale tak teraz kombinuję że w zasadzie 6VD1 tyczy się SOHC natomiast DOHC to jest Y32NE i wg mnie protoplastą 6VE1(3,5) jest Y32NE(3,2) ,a nie błędnie interpretowanym wszędzie 6VD1(3,2)
wiem pomieszane to :)21 ale jesli ktoś ma inne info to chętnie poczytam
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 21 gru 2018, 22:02

Silnik identyczny nie jest, na pierwszy rzut oka różni się choćby kolektorem dolotowym. Aaale jest to 6VD1, co potwierdza VIN DECODER (załącznik).
PSX_20181221_205851.jpg
PSX_20181221_205851.jpg (25.64 KiB) Przeglądane 25066 razy

Nie wiem czy gdzieś na bloku jest wybite oznaczenie silnika? Jak tak to mogę spróbować odnaleźć.
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 22 gru 2018, 01:06

oznaczenie silnika jest koło bagnetu oleju jak na fotce

Obrazek

pozatym 6vd1 ma termostat na tym wysiegniku co podpina się rurę gumową do chłodnicy a y32ne oraz 6ve1 ma termostat pod kolektorem na bloku ponieważ ma całkiem inny kolektor dolotu(symetryczny) więc termostat w tym miejscu by przeszkadzał centralnie umieszczonej przepustnicy , pozatym osprzęt silnika jest inny.

Obrazek

wklej jakies fotki albo zlinkuj jakieś fotki z netu jak to u Ciebie wygląda
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 22 gru 2018, 19:59

Niestety oznaczenia u mnie nie udało mi się znaleźć, we frocie od strony pasażera jest bardzo mało miejsca, a i silnik za czysty nie jest, więc nie dostrzegłem nic.

Fakt, że Y32NE brzmi dużo bardziej oplowo, ale właśnie do tej pory w każdym źródle trafiałem na to że we Frocie siedzi 6VD1. Pomijając katalogi części, w których wiadomo że zdarzają się błędy, to każdy dekoder VINu pokazuje u mnie 6VD1. Do tego ogólnie w komorze silnika poza tabliczką znamionową nie znalazłem żadnego oznaczenia Opla. Wszystkie oznaczenia są Isuzu ;)

Kilka zdjęć z neta:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli faktycznie jest tak, że w Montku jest SOHC, a we Frocie DOHC, to czy japończycy nie zrobili po prostu silnika 6VD1 SOHC i 6VD1 DOHC? Wiem, bez sensu by było oznaczać tak samo dwa "różne" silniki, ale może?

EDIT: Wikipedia podaje, że oba te silniki to 6VD1, z tym że ten z Froty i pokrewnych jej modeli oznaczają jako 6VD1W - źródło.
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 22 gru 2018, 20:19

no i to własnie już nie jest 6vd1
tak na szybko inne są:
sam blok ma inny odlew właśnie przez inne umieszczenie termostatu ;w montko żeby wymienić termostat wystarczy odkręcić dwie srubki M8 (strata około 300ml płynu) ,a we frocie trzeba rozebrać całą górę nad głowicami
wał korbowy (inny impulsator na wale)
inne tłoki (ze względu na zastosowanie innych pierścieni) i korby chyba też są inne
inne głowice (dohc zamiast sohc)
inny osprzet silnika
inny kolektor dolotowy
inna elektronika silnika ; czujniki , wiązka , komputer.
mapsensor zamiast przepływki
pasek rozrządu 223z zamiast 191z
inne rolki paska
inny rodzaj zapłonu fajkocewki zamiast standardowych kabli
wiele ,wiele zmian i wreszcie 205KM zamiast 177KM
były jeszcze jakieś wersje 190KM ale słabo znam ten wątek
te silniki w zasadzie mają tylko jeden wspólny mianownik V6 i nic po zatym
zamienna jest chyba tylko pompa oleju i magistrala olejowa.
mój V6 mam rozpracowany mechanicznie od podstaw łącznie z modernizacją tłoków pod inny rodzaj pierścieni olejowych , na temat frotowskiego v6 wiem tylko tyle co w necie mozna znależć.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 22 gru 2018, 21:05

też gdzies sie otarłem o taka kodyfikację.
W oznacza własnie dohc
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 23 gru 2018, 00:02

chyba odwrotnie, przepływomierz zamiast mapsensora,
195km miały DOHC właśnie 6VD1W, a 6VD1/Y32NE to oznaczenie oplowskiej V6 w fronterze, silnik z tej samej lini (taki sam rozstaw cylindrów, te same skoki/pojemność, kąt rozwarcia itp)
a silników 6DV1 było kilka rodzajów z różnym rozrządem (na łańcuchu) i z innymi przydaśkami :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości