z tymi wymiarami przewodów i to też nie jest tak do końca prosta sprawa
.
otóż nie za bardzo wiadomo w którym miejscu to mierzyć .
czy to jest max wymiar przewodu?
czy od osi otworu do końca gwintu ?
i czy sprzeawca i kupujacy mierzy tak samo
chętnie się dowiem konkretów bo własnie odbudowuje tylne heble przed przegladem za kilka tygodni
dwa lata temu mieli lekki problem do skorodowanych przewodów sztywnych z tyłu , rok temu już dali mi ultimatum , a skoro mam to ruszać to robię kompletny tył z kompletną regeneracją zacisków , klockami , tarczami , i szczękami ręcznego. tylko ze niewiem czy sie wyrobię bo ostatnio mam zajob na maxa
nowy komplet zacisków z jarzmami mam juz zregenerowany , zestawy uszczelnień , szczeki i klocki nowe już lezą ponad rok jeszcze musze dokupić sztywne i giętkie i wjechać na kanał i podmienić.
wogóle coś ostatnio mi auto pływa między 150- 180km/h i nie mam czasu zdiagnozować ocb , koła i ogumienie jest ok , ale niewiem czy któryś drązek lub sworzeń nie bedzie do wymiany
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę